تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 0:55
13 بازدید
کد خبر : 354505

مقاومت سران صهیونیست را رها نخواهد کرد

مقاومت سران صهیونیست را رها نخواهد کرد

به گزارش آفتاب نو، محمداسماعیل کوثری؛ نماینده مجلس شورای اسلامی و تحلیلگر مسائل نظامی: پس از حمله پهپادی به مقر اسکان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در محله قیساریه، برخی از رسانه‌های عبری مدعی شدند که پشت پرده این موضوع به ایران بر می‌گردد و در اصل این ایران است که قصد جان نتانیاهو

به گزارش آفتاب نو، محمداسماعیل کوثری؛ نماینده مجلس شورای اسلامی و تحلیلگر مسائل نظامی: پس از حمله پهپادی به مقر اسکان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در محله قیساریه، برخی از رسانه‌های عبری مدعی شدند که پشت پرده این موضوع به ایران بر می‌گردد و در اصل این ایران است که قصد جان نتانیاهو را داشته است. برخلاف دروغ‌پراکنی‌های صهیونیست‌ها ایران اگر هم قصد داشته باشد نتانیاهو را هدف قرار دهد ترس و ابایی از این موضوع ندارد که با پنهان‌کاری مسأله را پیگیری کند، بلکه با شفافیت و با استفاده از بهترین تجهیزات این هدف را عملی و محقق خواهد کرد.

حمله پهپادی به مکان استقرار نتانیاهو حکایت از قدرت و نفوذ مقاومت دارد که توانسته این کار را انجام داده و می‌تواند اقدامات بزرگ‌تر از این را هم عملی سازد. پس از ترور و شهادت فرماندهان والامقام مقاومت، اسرائیل نیاز به تنبیه شدید داشت و دارد از این رو چنین اقداماتی به خوبی نشان می‌دهد که قرار نیست رژیم صهیونیستی و سران آن بدون هیچ پیگردی هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. مقاومت یک‌یک تروریست‌های اسرائیلی را مورد هدف خود قرار خواهد داد و نتانیاهو هم بداند که مرگ او و البته سقوط رژیم غاصب بسیار نزدیک‌تر از آنچیزی است که فکرش را می‌کند.

اسرائیل بازی خطرناکی را شرع کرده و پاسخ به تجاوز و تعدی‌های او نابودی کامل اسرائیل را به ارمغان خواهد آورد. محور مقاومت یعنی حماس، حزب الله، حشدالشعبی، انصارالله یمن و ایران مسببان تجاوزها و جنایات اخیر را رها نخواهد کرد و آنان را به سزای اعمالشان خواهند رساند. مقاومت شروع کننده جنگی نبوده و نیست، بلکه تنها در راستای حق مشروع خود می‌خواهد در برابر تجاوز و توسعه‌طلبی‌خواهی صهیونیست ها به دفاع و اقدام متقابل بپردازد.

اسرائیل پس از ناکامی‌هایی که در میدان مبارزه عایدش شده سعی داشت ادعا کند که با ترور فرماندهان مقاومت، برای همیشه نامی از حزب الله و حماس نخواهد ماند؛ اما آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم برخلاف این دروغ‌پردازی‌هاست. اسرائیل درحال حاضر از تلفات سنگینی که متحمل شده ناله سر می‌دهد و همچنان بخش قابل توجهی از شهرک‌نشینان در پناهگاه‌ها حضور دارند. اگر طبق آنچه صهیونیستها ادعا می کنند، حماس و حزب الله نابود شده بودند پس نباید امروز این شکست‌ها برای اسرائیل اتفاق می‌افتاد. فرماندهی برای مقاومت از ارزش بالایی برخوردار است اما چیزی که در عمل می بینیم این است که پس از اتفاقاتی نظیر شهادت سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار، این گروه‌ها محکم‌تر و متحدتر شده اند تا کار اشغالگران را یکسره نکرده اند، دست از سر صهیونیست‌ها بر ندارند.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn