تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 1:03
15 بازدید
کد خبر : 354513

سلطانی: پرسپولیس محکوم به شکست السد است/صادقی حق ندارد به تصمیمات گاریدو اعتراض کند

سلطانی: پرسپولیس محکوم به شکست السد است/صادقی حق ندارد به تصمیمات گاریدو اعتراض کند

در گفت و گو با آنا بازیکن سابق پرسپولیس گفت: بازی با السد حکم مرگ و زندگی را دارد و پرسپولیس محکوم به شکست این حریف قطری است. بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره دیدار پرسپولیس با السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس هنوز به یک فرم ثابت

در گفت و گو با آنا

سلطانی: پرسپولیس محکوم به شکست السد است صادقی حق ندارد به تصمیمات گاریدو اعتراض کند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: بازی با السد حکم مرگ و زندگی را دارد و پرسپولیس محکوم به شکست این حریف قطری است.

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره دیدار پرسپولیس با السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس هنوز به یک فرم ثابت نرسیده و همه بازی‌های این تیم زیبا نیست. مثلا در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا در عربستان بسیار زیبا با الاهلی بازی کرد و حقیقتاً بدشانس بود که نتوانست برنده آن بازی شود. در بازی با پاختاکور ازبکستان شروع فوق‌العاده‌ای داشت، اما به مرور افت کرد و نتوانست برابر انتظارات ظاهر شود. در آخرین بازی خود در لیگ برتر هم مقابل چادرملوی اردکان نمایش ضعیفی داشت و بر حسب اتفاقات برنده شد؛ بنابراین چنین عملکردی ناخواسته ایجاد نگرانی می‌کند.

بازی با السد حکم مرگ و زندگی را دارد 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۵ امتیاز در دو هفته اول لیگ نخبگان از دست رفته، بازی با السد حکم مرگ و زندگی را دارد. همه چیز مهیای برتری بر السد خواهد بود اگر تیم در قواره خودش بازی کند. کیفیت زمین چمن بسیار مطلوب است، بازیکنان آماده هستند و باید انگیزه کافی درون تیم باشد، چون در وضعیت هوایی خوبی هستیم و می‌توانیم برابر این حریف نتیجه خوبی بگیریم. در ترکیب السد یک بازیکن زخم خورده به نام اکرم عفیف است که در بازی تیم ملی قطر برابر ایران ۴ گل خوردند و نقره داغ شد. قطعاَ می‌آید تا آن ناکامی را جبران کند ولی پرسپولیس نباید فرصت تلافی به این بازیکن و تیمش بدهد. باید عفیف کنترل شود و او را خفیف کنند. مهار این بازیکن سرعتی به معنای کشیدن ترمز السد است. پرسپولیس در خانه این حریف قطری محکوم به برنده شدن است، اگر ببازد راه صعودش به مرحله حذفی را بسته است.

جایگزین مؤثری برای اورونوف در پرسپولیس نیست 

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد اینکه غیبت محمد حسین کنعانی‌زادگان و اوستون اورونوف می‌تواند در عملکرد تیمش تأثیر بگذارد، گفت: بازیکن جایگزین برای کنعانی‌زادگان داریم و می‌توان از مرتضی پورعلی گنجی بازی گرفت ولی برای اورونوف جایگزینی که بتواند به اندازه او مؤثر باشد نداریم. اورونوف تا ۴۰ درصد در بالا رفتن قدرت تهاجمی تیم تأثیر دارد و حتی اگر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه هم بازی می‌کرد، تأثیر خود را در موفقیت تیم می‌گذاشت. البته کنعانی‌زادگان هم برای تیم مثمرثمر بوده و نباید زحمات او را نادیده بگیریم. اورونوف با حضورش در زمین ریتم و آهنگ تهاجمی تیم را تسریع می‌کند و می‌تواند تیم را در کسب پیروزی یاری کند.

صادقی در جایگاهی نیست به نیمکت نشینی اعتراض کند 

سلطانی در مورد خط خوردن سعید صادقی از لیست پرسپولیس که از سوی گاریدو صورت گرفته، تصریح کرد: صادقی که جای خود را دارد، اگر مهدی طارمی هم در پرسپولیس بود و بی‌انضباطی می‌کرد باید از لیست کنار گذاشته می‌شد. حرف اول و آخر را در تیم سرمربی می‌زند. صادقی در جایگاهی نیست که به بازی نکردن و نیمکت نشینی اعتراض کند. بار مسئولیت تیم بر عهده سرمربی است و خودش هم جوابگو خواهد بود. مگر برای دربی که صادقی در لیست نبود پرسپولیس برنده نشد؟ صادقی حق ندارد اعتراضی کند، چون سرمربی تشخیص می‌دهد کدام بازیکنان در ترکیب قرار بگیرند. شاید گاریدو الکسیس گندوز را بیرون گذاشت و از دروازه‌بان دوم پرسپولیس بازی گرفت، بازیکن ملی پوش هم نمی‌تواند به نیمکت نشینی در پرسپولیس اعتراض کند چه رسد به بازیکنی که در تیم ملی نبوده است.  

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn