تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 1:16
25 بازدید
کد خبر : 354523

واقعیت مهمی که تیم‌های قدرتمند آشکار کردند/ سرمربی ایرانی در حد قهرمانی نیست!

واقعیت مهمی که تیم‌های قدرتمند آشکار کردند/ سرمربی ایرانی در حد قهرمانی نیست!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، هفته هشتم لیگ بیست و چهارم در شرایطی به پایان رسیده است که از همان شروع بازی‌ها ۳ تیم قدرتمند پرسپولیس، تراکتور و سپاهان فصل را با سرمربی خارجی شروع کردند و مدیران استقلال هم بعد از کسب نتایج ضعیف از سوی نکونام و بختیاری‌زاده در نهایت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، هفته هشتم لیگ بیست و چهارم در شرایطی به پایان رسیده است که از همان شروع بازی‌ها ۳ تیم قدرتمند پرسپولیس، تراکتور و سپاهان فصل را با سرمربی خارجی شروع کردند و مدیران استقلال هم بعد از کسب نتایج ضعیف از سوی نکونام و بختیاری‌زاده در نهایت نام موسیمانه، سرمربی اهل آفریقای جنوبی را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کردند.

 حضور موسیمانه در ایران یک بار دیگر این واقعیت را آشکار کرد که مربی‌های ایرانی به دلیل عدم شرکت در کلاس‌های معتبر مربیگری توان کمتری نسبت به سرمربی‌های خارجی دارند و حضور آنها اغلب منجر به موفقیت تیم‌های‌شان نمی‌شود.

البته یحیی گل‌محمدی با ۳ بار قهرمان کردن پرسپولیس می‌تواند مثال نقضی برای این ادعا باشد اما کیفیت فوتبالی که مربی‌های خارجی ارائه می‌دهند باعث می‌شود تیم‌های قدرتمند فوتبال ایران که توان مالی بالایی دارد سراغ جذب آنها بروند.

معمولا تیم‌هایی که سرمربی خارجی بالای سرشان است، کیفیت بالایی در بازی کردن دارند و تماشاگران از سبک بازی تیم‌شان راضی هستند، حتی زمانی که قهرمان نمی‌شوند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn