تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 2:32
6 بازدید
کد خبر : 354576

قطعی ۱۰ ساعته آب در برخی مناطق شهر یاسوج

قطعی ۱۰ ساعته آب در برخی مناطق شهر یاسوج

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمود سپهر با اعلام این خبر اظهار داشت: این قطعی در راستای عملیات اصلاح و بهسازی بخشی از شبکه شهر یاسوج رخ می دهد. وی افزود: دولت آباد، شرف آباد، کوی مخابرات، کوی آزادگان، شهرک فناوری اطلاعات (شهرک جوشکاران)، شهرک امام علی (ع)،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمود سپهر با اعلام این خبر اظهار داشت: این قطعی در راستای عملیات اصلاح و بهسازی بخشی از شبکه شهر یاسوج رخ می دهد.

وی افزود: دولت آباد، شرف آباد، کوی مخابرات، کوی آزادگان، شهرک فناوری اطلاعات (شهرک جوشکاران)، شهرک امام علی (ع)، شهرک امام حسین (ع)، شهرک جهاد، شاهدها، بلکو، شصت متری و شهرک شهرداری از جمله مناطقی است که با قطعی و اُفت فشار آب مواجه می‌شوند.

سپهر گفت: این قطعی و اُفت فشار امروز یکشنبه ۲۹ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب به مدت ۱۰ ساعت ادامه خواهد داشت و البته تلاش همکاران ما اجرای عملیات توسعه و اصلاح دز کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود.

وی با اشاره به انجام آبرسانی سیار در طول مدت این قطعی به ویژه برای واحدهایی که ضرورت خدمت لحظه‌ای دارند، بیان کرد: باید از همراهی مردم تقدیر فراوان داشته باشیم چرا که این عملیات توسعه‌ای و اصلاحی جز با همراهی آنها ممکن نیست، از طرفی انتظار داریم مشترکان پیش بینی و ذخیره سازی آب مورد نیاز را در دستور کار داشته باشند.

مدیر روابط عمومی آبفا استان گفت: پس از اتمام عملیات اجرایی و اصلاحی مد نظر، جریان آب در شبکه‌ها برقرار می‌شود و نیاز به هیچ‌گونه دستکاری تأسیسات آبی نیست.

انتهای پیام 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn