تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 10:31
40 بازدید
کد خبر : 354879

آشنایی با اعضای کادر مربیگری موسیمانه

آشنایی با اعضای کادر مربیگری موسیمانه

جامعه ورزشی آفتاب نو: پیتسو موسیمانه احتمالا با پنج مربی به استقلال خواهد پیوست. او سال‌ها با اعضای کادرش در تیم‌های مختلف کار کرده است. به گزارش ، شعار پیتسو موسیمانه در مورد کادر فنی‌اش این است: «هرجا می‌روم، سربازانم با من می‌روند!»  اما تیم فنی این مربی چه کسانی هستند و چرا او تا این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

پیتسو موسیمانه احتمالا با پنج مربی به استقلال خواهد پیوست. او سال‌ها با اعضای کادرش در تیم‌های مختلف کار کرده است.

به گزارش ، شعار پیتسو موسیمانه در مورد کادر فنی‌اش این است: «هرجا می‌روم، سربازانم با من می‌روند!»  اما تیم فنی این مربی چه کسانی هستند و چرا او تا این حد به آنها اعتماد دارد؟

پیتسو موسیمانه سرمربی ۶۰ ساله آفریقایی رسما هدایت استقلال را برعهده گرفت. در کارنامه او افتخارات و تجارب زیادی دیده می‌شود.

این مربی در ۱۰ سال گذشته به غیر از خروج کوین جانسون و یوشا سعید که با آن‌ها در الاهلی کار می کرد، همین کادر فنی پنج نفره را حفظ کرده است و همیشه با این کادر در تیم‌های مختلف حضور داشته است.

کایل سولومون

سولومون یکی از دو آنالیزور کادر پیتسو است. او دارای مدرک عالی در رشته علوم مربیگری است و از اورلاندو پیراتز در کادرفنی موسیمانه بود  و چهار سال در آنجا گذراند. او از آن زمان در تیم‌های الاهلی عربستان و الوحده امارات کنار این مربی حضور داشته است.

کابلو رانگواگا

مربی بدنساز کادر مربیگری موسیمانه سالهاست که با این مربی کار می‌کند. او در  الاهلی جده عملکرد بسیار مهمی داشت و به شدت روی آمادگی بازیکنان این تیم کار کرد.

موسی موتلابا

یکی دیگر از آنالیزر کادر مربیگری موسیمانه، موسی موتلابا است. او سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آفریقا را در کنار این مربی کسب کرده است و مدرک لیسانس علوم ورزشی دارد. 

ماهیر دیویدز

این مربی ۳۷ ساله که برادر فدلو مربی راجا کازابلانکا است، دارای مدرک مربیگری A یوفا است و تجربه زیادی دارد.  او تجربه حضور در باشگاه‌هایی مانند فری استیت استارز، ماریتسبورگ یونایتد، کیپ اومویا یونایتد و سنت جورج را در پرونده دارد.

حمد الیامی

آخرین عضو کادر مربیگری موسیمانه، مربی دروازه‌بانان او، حمد الیامی است که موسیمانه در الاهلی  با او شروع به همکاری کرد و با وجود خروج از باشگاه عربستانی، به کار با این مربی باتجربه ادامه داد که اکنون یکی از اعضای تمام وقت فنی اوست.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn