تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 10:51
44 بازدید
کد خبر : 354899

پیام رونالدو پیش از دیدار برابر استقلال

پیام رونالدو پیش از دیدار برابر استقلال

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان، پس از به ثمر رساندن نهصد و هفتمین گل دوران حرفه ای خود و در آستانه دیدار برابر استقلال، پیامی منتشر کرد. به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال النصر عربستان در دور سوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا، باید یکم آبان در امارات میهمان تیم فوتبال استقلال


ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان، پس از به ثمر رساندن نهصد و هفتمین گل دوران حرفه ای خود و در آستانه دیدار برابر استقلال، پیامی منتشر کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال النصر عربستان در دور سوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا، باید یکم آبان در امارات میهمان تیم فوتبال استقلال تهران باشد.

این در حالی است که رونالدو در آخرین دیدار تیمش که برابر الشباب برگزار شد و با پیروزی ۲ بر یک به سود النصر به پایان رسید موفق شد با به ثمر رساندن یک گل، نهصد و هفتمین گل دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند تا با روحیه ای بالا رو در روی آبی پوشان تهرانی قرار بگیرد.

رونالدو پس از این دیدار و در آستانه بازی برابر استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، ضمن انتشار تصویری از خود نوشت: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد.


منبع: ورزش سه

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn