تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 11:58
7 بازدید
کد خبر : 354963

۳ محصول دیجیتال شرکت ترنج در کیش‌اینوکس رونمایی خواهد شد

۳ محصول دیجیتال شرکت ترنج در کیش‌اینوکس رونمایی خواهد شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: محمد فرخیان در مورد «اپ ترنج» گفت: افرادی که با فضای سرمایه‌گذاری و پلتفرم‌های معاملاتی نا آشنا هستند می‌توانند به راحتی از طریق این اپلیکیشن سرمایه‌گذاری کنند. ایده راه‌اندازی این اپلیکیشن با شناختی که ما از سرمایه‌گذاران صندوق‌های ETF ترنج داشتیم شکل گرفت و سعی کردیم فرآیند ثبت‌نام، خرید و فروش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

محمد فرخیان در مورد «اپ ترنج» گفت: افرادی که با فضای سرمایه‌گذاری و پلتفرم‌های معاملاتی نا آشنا هستند می‌توانند به راحتی از طریق این اپلیکیشن سرمایه‌گذاری کنند. ایده راه‌اندازی این اپلیکیشن با شناختی که ما از سرمایه‌گذاران صندوق‌های ETF ترنج داشتیم شکل گرفت و سعی کردیم فرآیند ثبت‌نام، خرید و فروش صندوق‌ها را برای سرمایه‌گذاران تسهیل کنیم.

وی افزود: در کنار خرید و فروش صندوق‌ها در اپ ترنج، امکان مشاوره سرمایه‌گذاری هم فراهم کردیم که طی فرآیندی ریسک و اهداف سرمایه‌گذاری کاربر سنجیده و پیشنهاد سرمایه‌گذاری کاملا اختصاصی به وی ارائه می‌شود. همچنین در صورت تغییر تحلیل‌های آینده بازار سرمایه، پیشنهادهای سرمایه‌گذاری به‌روز شده و به سرمایه‌گذاران اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرخیان در مورد محصول «آتیه کارکنان بامبو»، گفت: این سرویس با یک داشبورد سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود که امکان سرمایه‌گذاری برای کارکنان آنها را فراهم می‌کند که با موافقت کارکنان شرکت، ماهانه مبلغی از حقوق آنها کسر و از جانب آنها سرمایه‌گذاری می‌شود.

مدیر محصول ترنج، افزود: سبد سرمایه‌گذاری هر فرد می‌تواند براساس ریسک و چشم‌انداز زمانی که دارد متفاوت باشد. این محصول یک داشبورد اختصاصی در اختیار تمامی پرسنل قرار می‌دهد تا میزان سرمایه‌گذاری و بازدهی آن را مشاهده کنند.

فرخیان افزود: تامین مالی جمعی یا «ترنج کراد»، محصول دیگر ترنج است که در نمایشگاه رونمایی خواهد شد. این محصول ۲ طیف مخاطب دارد، شرکت‌ها و پروژه‌هایی که به‌دنبال تامین‌مالی هستند و افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها.

وی ادامه داد: این محصول ابتدا این امکان را برای شرکت‌هایی که به دنبال تامین‌مالی هستند فراهم می‌کند تا طرح و مدارک لازم را از طریق این محصول بارگذاری کنند. پس از بررسی و تایید، طرح فعال می‌شود و سرمایه‌گذاران می‌توانند در یک فضای شفاف طرح‌های مختلف شرکت‌ها، سودآوری و… را بررسی و اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

کد خبر ۵۰۶۳۵۵

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn