تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 12:12
5 بازدید
کد خبر : 354976

اظهارات احساسی جوکوویچ و نادال پس از نبرد حماسی

اظهارات احساسی جوکوویچ و نادال پس از نبرد حماسی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ پس از پیروزی در دیدار رده‌بندی تورنمنت نمایشی ریاض گفت: آخرین نبرد حماسی بود و البته احساسی. من همیشه رقابت‌مان را ارج می‌نهم. رافا! تنیس دلتنگت خواهد شد. جوکوویچ در مسابقه برای کسب مقام سوم در تورنمنت ریاض رافائل نادال را شکست داد و در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ پس از پیروزی در دیدار رده‌بندی تورنمنت نمایشی ریاض گفت: آخرین نبرد حماسی بود و البته احساسی. من همیشه رقابت‌مان را ارج می‌نهم. رافا! تنیس دلتنگت خواهد شد.

جوکوویچ در مسابقه برای کسب مقام سوم در تورنمنت ریاض رافائل نادال را شکست داد و در دیدار فینال نیز یانیک سینر ایتالیایی برابر کارلوس آلکاراس اسپانیایی پیروز شد.

رافائل نادال هم اظهار داشت: دلم برای همه چیز تنگ خواهد شد. این رویایی بود که تقریباٌ ۲۰ سال پیش محقق شد که بتوانم در بهترین مکان‌های جهان بازی کنم. من از کودکی تنیس را از تلویزیون تماشا کردم و رویای خود را به حقیقت پیوند زدم. هیچ کلمه‌ای برای ابراز قدردانی از حمایت و عشق وجود ندارد. ما یک تور عالی با تنیسورهای بزرگی در ریاض برگزار کردیم و خیلی احساس خوشبختی می‌کنم.

در ۱۰ اکتبر، رافائل نادال ۳۸ ساله اسپانیایی اعلام کرد که پس از فینال جام دیویس ۲۰۲۴، که ماه نوامبر در مالاگا (اسپانیا) برگزار می‌شود، به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn