تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 15:10
20 بازدید
کد خبر : 355148

وضعیت نامشخص اوستون اورونوف/ ستاره ازبکستانی چه زمانی به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد؟

وضعیت نامشخص اوستون اورونوف/ ستاره ازبکستانی چه زمانی به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد؟

به گزارش آفتاب نو، اوستون اورونوف یکی از علامت سوال‌های بزرگ این روزهای هواداران پرسپولیس است. او که به واسطه تشدید مصدومیت در آخرین بازی پرسپولیس مقابل چادرملو بازی نکرد اما چند روز بعد در تمرینات تیم ملی ازبکستان حاضر شد و در ۲۰ دقیقه پایانی بازی با ایران نیز برای تیم ملی کشورش بازی

به گزارش آفتاب نو، اوستون اورونوف یکی از علامت سوال‌های بزرگ این روزهای هواداران پرسپولیس است. او که به واسطه تشدید مصدومیت در آخرین بازی پرسپولیس مقابل چادرملو بازی نکرد اما چند روز بعد در تمرینات تیم ملی ازبکستان حاضر شد و در ۲۰ دقیقه پایانی بازی با ایران نیز برای تیم ملی کشورش بازی کرد، با تشدید مصدومیت به کادر پزشکی سرخ‌ها سپرده شده و غیبت اش در بازی با السد قطعی است.

در این میان البته خبری منتشر شده مبنی بر این که اورونوف به دلیل مصدومیت علاوه بر دیدار مقابل السد، سه بازی بعدی پرسپولیس مقابل شمس آذر، استقلال خوزستان و الغرافه قطر را نیز از دست داده اما پیگیری‌های آفتاب نو حکایت از آن دارد که هنوز نمی‌توان زمان دقیقی برای بازگشت او مشخص کرد و کادر پزشکی پرسپولیس قرار است نظر نهایی خود را بعد از بازگشت کاروان تیم به تهران به گاریدو اعلام کند.

از این رو باید منتظر بود و دید با توجه به وضعیت شکننده این ستاره ازیک او می‌تواند در بازی‌های حساس بعدی پرسپولیس حاضر باشد یا نه.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn