تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 15:29
24 بازدید
کد خبر : 355169

جریمه و محرومیت در انتظار دروازه‌بان جنجالی

جریمه و محرومیت در انتظار دروازه‌بان جنجالی

دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که تحقیقات در پرونده شکایت باشگاه فوتبال پرسپولیس از علیرضا بیرانوند آغاز شده و همچنان ادامه دارد. همچنین در پی اظهارات محمود فکری، سرمربی باشگاه مس شهر بابک، هفته گذشته علیه وی اعلام جرم شده است.   به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ از مرکز رسانه قوه قضاییه، دادستانی

دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که تحقیقات در پرونده شکایت باشگاه فوتبال پرسپولیس از علیرضا بیرانوند آغاز شده و همچنان ادامه دارد. همچنین در پی اظهارات محمود فکری، سرمربی باشگاه مس شهر بابک، هفته گذشته علیه وی اعلام جرم شده است.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ از مرکز رسانه قوه قضاییه، دادستانی تهران به اظهارات بدون مستند برخی چهره‌های ورزشی در مجامع خبری ورود کرده و در حال بررسی ادعاهای مطرح‌شده از سوی این افراد است. به‌ویژه در پی اظهارات محمود فکری در مورد انتخاب سرمربی در باشگاه استقلال، علیه او شکایت شده است.

در همین راستا، باشگاه پرسپولیس و اعضای هیات مدیره آن از علیرضا بیرانوند به اتهام افترا، نشر اکاذیب و ادعای پرداخت رشوه شکایت کردند. تحقیقات در این پرونده در دادسرای تهران آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

پس از پایان بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی تراکتورسازی، ادعاهایی را درباره برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس مطرح کرد. این اظهارات منجر به شکایت باشگاه پرسپولیس و اعضای هیات مدیره آن از بیرانوند شد و پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع گردید.

اظهارات بیرانوند باعث احضار او به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد. روز گذشته (شنبه ۲۸ مهر)، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره تخلفات بیرانوند صادر کرد. بر اساس این رأی، او به پرداخت ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم و به یک جلسه محرومیت نیز دچار شد. همچنین، در صورتی که بیرانوند ظرف یک هفته به‌طور رسمی در رسانه‌ها عذرخواهی کند، محرومیت او تا پایان فصل جاری تعلیق خواهد شد.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn