تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 21:35
15 بازدید
کد خبر : 355516

توضیحات کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از بازی مقابل السد

توضیحات کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از بازی مقابل السد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید که این تیم فرداشب در بازی با السد در لیگ نخبگان آسیا با شجاعت و اتحاد به میدان می‌رود. به گزارش سایت خبری پرسون، امید عالیشاه، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از مسابقه فرداشب با السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، با تشکر از هواداران،

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید که این تیم فرداشب در بازی با السد در لیگ نخبگان آسیا با شجاعت و اتحاد به میدان می‌رود.

به گزارش سایت خبری پرسون، امید عالیشاه، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از مسابقه فرداشب با السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، با تشکر از هواداران، اظهار داشت: هواداران یار دوازدهم پرسپولیس هستند و حمایت آنها را در خارج از مرزها هم احساس می‌کنیم.

وی با اشاره به بازی فرداشب با السد گفت: در این مسابقه با همه توان، شجاعت و اتحاد پا به زمین مسابقه می‌گذاریم. با روحیه‌ اصیل پرسپولیس، برای این سه امتیاز تلاش خواهیم کرد و امیدواریم که روز خوبی برای رقم بخورد.

عالیشاه در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد، یادآور شد: مطمئنا در خواب گذشته نخواهیم ماند و در فوتبال باید تلاش کنیم. اصالت پرسپولیس و روحیه جنگندگی ما خیلی مهم است.

وی تاکید کرد: ما یاد گرفته‌ایم که همیشه بجنگیم و حریف را به دردسر بیندازیم. امیدوارم این اتفاق فردا رقم بخورد و این برای ما دور از دسترس نخواهد بود. در روزهای گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و با فشار زیادی تمرین کردیم تا با شرایط آرمانی برای برای بازی با السد آماده شویم و دست پر به تهران برگردیم.

تیم فوتبال پرسپولیس، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا دوشنبه در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مهمانی السد قطر می‌رود.


منبع: ایرنا

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn