تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 22:20
11 بازدید
کد خبر : 355556

نمی خواهیم مشکلی به مشکلات قبلی اضافه شود – آفتاب نو | اخبار ورزشی

نمی خواهیم مشکلی به مشکلات قبلی اضافه شود – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مجمع عمومی عادی سالانه پرسپولیس، امروز (یک‌شنبه) برگزار شد. نکته نخست این بود که مجمع سالانه این بار در موعد مقرر و به موقع برگزار شد. سهام‌داران هم این امکان را داشتند که با توجه به پخش آنلاین در جریان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مجمع عمومی عادی سالانه پرسپولیس، امروز (یک‌شنبه) برگزار شد. نکته نخست این بود که مجمع سالانه این بار در موعد مقرر و به موقع برگزار شد. سهام‌داران هم این امکان را داشتند که با توجه به پخش آنلاین در جریان تمام مباحث مطرح شده از جمله صورت‌های مالی حسابرسی شده، قرار بگیرند.

جلسه به ریاست محمد آخوندی برگزار شد و او به عنوان رئیس هیأت مدیره و نماینده بانک شهر، ریاست مجمع را بر عهده داشت. خانم ابراهیمی و آقای خدایی نیز به عنوان نمایندگان بانک تجارت و بانک ملت ناظر مجمع بودند. هومن هدایتی نیز به عنوان دبیر مجمع انتخاب شد. در این مجمع ابتدا گزارش صورت‌های مالی ارائه و استماع شد و به تصویب رسید. در ادامه، تکالیف مجمع، حسابرس جدید و روزنامه رسمی تعیین شدند.

همچنین زمانی از جلسه به طرح سوالات از سوی سهام‌داران و ارائه پاسخ به ایشان اختصاص یافت.

در این جلسه، محمد آخوندی نیز به عنوان ریاست مجمع مطالبی را مطرح کرد. وی گفت: این واگذاری سهام باشگاه و خصوصی شدن یک اتفاق تاریخی بود. این اتفاق تازه ابتدای راه است. کار تمام نشده بلکه تازه شروع شده است. همان‌طور که پرسپولیس به ویژه در سال‌های اخیر افتخار آفرین و سرآمد بوده است، باید کاری کنیم پرسپولیس در حوزه‌های تخصصی و شرکتی مانند مسائل اقتصادی، تجاری، حقوقی و سهام‌داری قهرمان و سرآمد شود تا یک توسعه و پیشرفت پایدار شکل بگیرد که ادامه افتخارآفرینی‌ها را تضمین کند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل اتفاقات سال‌های دور، شاهد بی‌نظمی‌هایی در اداره مجموعه بوده‌ایم که بسیاری مشکلات امروز، از آثار همان دوران است. در حال حاضر عزم جزم در باشگاه و نزد سهام‌داران وجود دارد تا آن مشکلات رفته رفته کاسته شود و حداقل مشکلی به آن مشکلات اضافه نشود. این یک مسیر جدید برای پیشرفت است. سهام‌داران باید از هیأت مدیره چنین مطالباتی داشته باشند چون در حوزه ورزش و قهرمانی کارآمدی مجموعه در سال‌های گذشته مشخص شده است و آقای درویش و همکاران‌شان تخصص لازم را در این عرصه دارند. در این جا باید از هیأت مدیره قبلی باشگاه نیز تشکر کنیم که این قهرمانی‌ها حاصل تلاش و کوشش آن‌ها نیز بوده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn