تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 22:57
7 بازدید
کد خبر : 355589

لیگ برتر والیبال|صدرنشین مغلوب پیکان شد/ بُرد پاس زیر باران!

لیگ برتر والیبال|صدرنشین مغلوب پیکان شد/ بُرد پاس زیر باران!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم دور رفت سی‌‎وهشتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز (یکشنبه – ۲۹ مهر) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، سیرجان، نور و مشهد پیگیری شد و تیم‌های صنعتگران امید، فولاد سیرجان ایرانیان، سپهر صدرا مشهد، گیتی‌پسند اصفهان، پاس گرگان و پیکان تهران در این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم دور رفت سی‌‎وهشتمین دوره لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز (یکشنبه – ۲۹ مهر) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، سیرجان، نور و مشهد پیگیری شد و تیم‌های صنعتگران امید، فولاد سیرجان ایرانیان، سپهر صدرا مشهد، گیتی‌پسند اصفهان، پاس گرگان و پیکان تهران در این دیدارها موفق به شکست حریفان خود شدند.

در بیستمین جدال لیگ برتر والیبال مردان، شهداب یزد از ساعت ۱۶ امروز در سالن اختصاصی خود میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و ۳ بر یک مغلوب شد. این دیدار ۱۲۲ دقیقه ادامه و بالغ بر هزار تماشاگر داشت.

فولاد سیرجان ایرانیان در دیگر بازی این هفته در سالن گهرروش میزبان چادرملو اردکان بود. شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد که به دنبال هت‌تریک قهرمانی خود در لیگ برتر هستند، در این مسابقه به دومین برد خود دست یافتند. عطایی سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان در ابتدای این مسابقه از ترکیب سیدمحمد موسوی، اسماعیل مسافر، علیرضا عبدالحمیدی، علی رمضانی، علی حاجی‌پور، محمد ولی‌زاده و مهدی مرندی استفاده کرد. پیروزی تیم فولاد سیرجان در ست نخست با امتیاز ۲۵ بر ۱۱ رکورد جدیدی در لیگ برتر به نام فولاد ثبت کرد.

در دیگر دیدار این هفته لیگ برتر، مس رفسنجان در سالن مهران، میهمان سپهر صدرا مشهد بود. در این بازی که میان تیم‌های یازدهم و سیزدهم جدول برگزار شد، هر کدام برای فرار از رده‌های پایانی و بهبود جایگاه خود تلاش کردند، اما در نهایت تیم میزبان با هدایت امیر حسینی ۳ بر یک به پیروزی رسید و از انتهای جدول گریخت.

تیم مهرگان نور نیز در سالن امام خمینی (ره) میزبان پاس گرگان بود که ۳ بر ۲ مغلوب حریفش شد. تنها دو امتیاز از این دیدار سپری شده بود که به دلیل بارش بسیار شدید باران و خیس شدن زمین، مسابقه متوقف شد و مسئولان تلاش کردند تا مشکل را برطرف کنند. ست نخست سرانجام پس از ۵۰ دقیقه توقف از سر گرفته شد و ۲۵ بر ۲۲ به نفع پاس به پایان رسید. این مسابقه سه ساعت و ۲۹ دقیقه طول کشید و رکورد طولانی‌ترین مسابقه لیگ برتر فصل ۱۴۰۳ را شکست. مصطفی حیدری لیبروی مهرگان نور و حسین ولائی بازیکن پاس گرگان در این دیدار کارت زرد گرفتند.

آخرین دیدار هفته چهارم، بین تیم صدرنشین طبیعت و پیکان برگزار شد. این جدال پنج سته در نهایت به سود پیکان به پایان رسید تا طبیعت پس از سه پیروزی، طعم شکست را بچشد و پیکان نیز به نخستین پیروزی خود برسد. هرچند در این دیدار از سیستم ویدیوچک استفاده شد، اما بسیار پرچالش بود و اعتراض‌های مکرر دو سرمربی و برخی بازیکنان در لحظاتی از مسابقه وقفه ایجاد کرد.

محمدطاهر وادی پاسور تیم طبیعت و سهیل کمال‌آبادی دریافت‌کننده قدرتی تیم پیکان کارت زرد دریافت کردند. در ادامه محمدطاهر وادی بازیکن طبیعت و مجتبی قلی‌زاد بازیکن پیکان با کارت قرمز داور روبه‌رو شدند. ابراهیم وادی سرمربی تیم طبیعت هم کارت قرمز گرفت.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی مقدم، عادل غلامی، محمود افشاردوست و محمد ترکاشوند تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سایپا تهران صفر – صنعتگران امید ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)
شهداب یزد یک – گیتی‌پسند اصفهان ۳ (۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۳ بر ۲۵)
فولاد سیرجان ۳ – چادرملو اردکان یک (۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۹، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۵)
مهرگان نور ۲ – پاس گرگان ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۴ و ۱۳ بر ۱۵)
سپهر صدرا مشهد ۳ – مس رفسنجان یک (۲۷ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱)
پیکان تهران ۳ – طبیعت ۲ (۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۶ بر ۱۴)

جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته چهارم به شرح زیر است:

۱- طبیعت: سه برد و ۹ امتیاز
۲- صنعتگران امید: سه برد و هشت امتیاز
۳- گیتی‌پسند اصفهان: سه برد و هشت امتیاز
۴- فولاد سیرجان ایرانیان: دو برد و هفت امتیاز
۵- پاس گرگان: دو برد و هفت امتیاز
۶- مهرگان نور: دو برد و هفت امتیاز
۷- شهرداری ارومیه: دو برد و شش امتیاز
۸- چادرملو اردکان: دو برد و پنج امتیاز
۹- سایپا تهران: یک برد و چهار امتیاز
۱۰- سپهرصدرا مشهد: یک برد و چهار امتیاز
 ۱۱- پیکان تهران: یک برد و سه امتیاز
 ۱۲- شهداب یزد: یک برد و دو امتیاز
 ۱۳- مس رفسنجان: یک برد و دو امتیاز

هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه دوم آبان با شش مسابقه پیگیری می‌شود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn