تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 23:36
12 بازدید
کد خبر : 355623

شهداب یزد روی نوار ناکامی/ پیکان ترمز طبیعت را کشید – آفتاب نو | اخبار ورزشی

شهداب یزد روی نوار ناکامی/ پیکان ترمز طبیعت را کشید – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین هفته دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران امروز یکشنبه با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، سیرجان، نور و مشهد پیگیری شد. صنعتگران فاتح جدال با سایپا شد در نخستین دیدار این هفته که به دلیل پخش زنده تلویزیونی از ساعت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین هفته دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران امروز یکشنبه با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، سیرجان، نور و مشهد پیگیری شد.

صنعتگران فاتح جدال با سایپا شد

در نخستین دیدار این هفته که به دلیل پخش زنده تلویزیونی از ساعت ۱۵:۰۳ دقیقه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد، تیم‌های سایپا تهران و صنعتگران امید که امسال به جرگه حاضران در لیگ برتر والیبال پیوسته و تاکنون شگفتی‌ساز بوده است، به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم صنعتگران امید در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا سومین برد خود به دست آورد و هشت امتیازی شود.

شاگردان عطایی رکورد زدند

فولاد سیرجان ایرانیان در یکی از دیدارهای این هفته در سالن گهرروش میزبان چادرملو اردکان بود و شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد که به دنبال هتریک قهرمانی خود در لیگ برتر هستند، در این مسابقه به دومین برد خود در این فصل دست یافتند.

نماینده سیرجان در این مسابقه سه بر یک و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۹، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسید و هفت امتیازی از دو برد شد.

پیروزی تیم فولاد سیرجان در ست نخست با امتیاز ۲۵ بر ۱۱ رکورد جدیدی در لیگ برتر مردان امسال را ثبت کرد، پیش از این و در هفته دوم لیگ برتر مردان تیم‌های مهرگان نور و طبیعت ۲۵ بر ۱۵ حریفان خود را شکست داده بودند و سیرجانی‌ها این رکورد را بهبود دادند.

شهداب باز هم ناکام ماند

شهداب یزد از ساعت ۱۶ در سالن اختصاصی خود میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و سه بر یک مغلوب حریف شد.

در ست نخست این مسابقه شهداب یزد ۲۵ بر ۲۰ حریف را شکست داد اما در ست دوم گیتی‌پسند ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا این دیدار در سه ست پایان نیابد.

در سومین و چهارمین ست هم اصفهانی‌ها کوتاه نیامدند و نتیجه را ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۳ به نفع خود به پایان رساندند تا پیروز این دیدار در خانه حریف باشند.

سپهر صدرای مشهد از انتهای جدول گریخت

در دیگر دیدار این هفته لیگ برتر، مس رفسنجان در سالن مهران میهمان سپهر صدرا مشهد بود، دیداری میان تیم‌های یازدهم و سیزدهم جدول که هر کدام برای فرار از رده‌های پایانی جدول و بهبود جایگاه خود تلاش کردند، اما در نهایت میزبان سه بر یک به پیروزی رسید و از انتهای جدول فرار کرد.

مس رفسنجان در ست دوم ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید اما در سه ست اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را واگذار کرد تا سومین شکست خود را تجربه کند.

مهرگان نور مغلوب شد

در یکی از دیدارهای همزمان هفته چهارم، مهرگان نور در سالن امام خمینی (ره) میزبان پاس گرگان بود و سه بر دو مغلوب حریف شد. در حالی که تنها دو امتیاز از این دیدار سپری شده بود، بارش شدید باران باعث توقف مسابقه شد؛ چرا که سقف سالن سوراخ بوده به همین دلیل زمین مسابقه خیس و بازی متوقف شد تا زمین آماده برگزاری بازی شود.

در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر، پیکان تهران که هفته قبل طبق قرعه استراحت داشت از ساعت ۱۸ و در سالن فدراسیون والیبال میزبان طبیعت بود و سه بر دو به پیروزی رسید.

پیکان ترمز طبیعت را کشید

در ست نخست دربی تهرانی‌ها، طبیعت ۲۶ بر ۲۴ میزبان را شکست داد اما در ادامه پیکان ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز میدان شد تا تماشاگران شاهد دیداری جذاب باشند. در چهارمین ست با وجود رقابت پایاپای دو تیم در نهایت طبیعت ۲۵ بر ۲۲ برنده زمین شد تا جدال در ست پنجم ادامه یابد.
در آخرین ست تماشاگران شاهد رقابتی سخت از سوی دو تیم بودند تا آن جا که بارها بازیکنان برای برگشت توپ با ال ای دی‌های اطراف زمین برخورد کردند و در نهایت این دیدار ۱۶ بر ۱۴ به نفع پیکان پایان یافت.

نتایج مسابقات این هفته به شرح زیر است:

سایپا تهران صفر– صنعتگران امید ۳

شهداب یزد یک – گیتی پسند اصفهان ۳

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ – چادرملو اردکان یک

مهرگان نور۲ – پاس گرگان ۳

سپهر صدرا مشهد ۳ – مس رفسنجان یک

پیکان تهران ۳ – طبیعت ۲

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn