تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 23:44
7 بازدید
کد خبر : 355630

تدوام آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های لرستان/ ۹۹ درصد آتش‌سوزی‌ها عمدی است

تدوام آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های لرستان/ ۹۹ درصد آتش‌سوزی‌ها عمدی است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، بهروز میردریکوند، معاون اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به وقوع حریق همزمان در شهرستان‌های چگنی و کوهدشت، گفت: روز گذشته آتش‌سوزی در جنگل‌های کوهدشت و از ظهر امروز در جنگل‌های چگنی در سه نقطه آغاز شد. وی از خاموش شدن آتش‌سوزی در شهرستان کوهدشت خبر داد و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، بهروز میردریکوند، معاون اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به وقوع حریق همزمان در شهرستان‌های چگنی و کوهدشت، گفت: روز گذشته آتش‌سوزی در جنگل‌های کوهدشت و از ظهر امروز در جنگل‌های چگنی در سه نقطه آغاز شد.

وی از خاموش شدن آتش‌سوزی در شهرستان کوهدشت خبر داد و عنوان کرد: با این حال اما از سه نقطه شهرستان چگنی دو نقطه اطفا و تلاش برای خاموش کردن آتش‌سوزی دیگر نقطه ادامه دارد.

معاون اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری لرستان از رشد ۴۰۰ درصدی آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان طی سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۲۲۰ فقره آتش‌سوزی در عرصه طبیعی استان داشتیم که بیش از پنج هزار و ۸۰۰ هکتار از جنگل‌ها و مراتع استان را سوزانده است.

میردریکوند با بیان اینکه تمامی آتش‌سوزی‌ها عامل انسانی دارند و ۹۹ درصد عمدی بوده است، اظهار کرد: ضمن اینکه تاکنون ۴۰ نفر در این زمینه شناسایی و دستگیر شده که پرونده قضائی آن‌ها در جریان است.

معاون اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری لرستان خاطرنشان کرد: علاوه بر آتش‌سوزی در عرصه طبیعی، صدها مورد آتش‌سوزی در پس‌چر مراتع داشتیم که در این راستا نیز بیش از ۵۰۰ نفر شناسایی و پرونده قضائی برای آن‌ها تشکیل شده است.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn