تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 0:07
9 بازدید
کد خبر : 355651

پرسپولیس به دنبال اولین برد آسیایی برابر السد

پرسپولیس به دنبال اولین برد آسیایی برابر السد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار با السد برای پرسپولیسی‌ها یادآور خاطرات خوبی در آسیا است. مسابقاتی که در خاطر هواداران پرسپولیس مانده و همواره جدال سختی بین دو تیم در سال‌های اخیر در جریان بوده است؛ از تساوی یک – یک در ورزشگاه آزادی و صعود به فینال آسیا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار با السد برای پرسپولیسی‌ها یادآور خاطرات خوبی در آسیا است. مسابقاتی که در خاطر هواداران پرسپولیس مانده و همواره جدال سختی بین دو تیم در سال‌های اخیر در جریان بوده است؛ از تساوی یک – یک در ورزشگاه آزادی و صعود به فینال آسیا در سال ۲۰۱۸ گرفته تا ضربه سر ثانیه‌های پایانی آل‌کثیر در مسابقات سال ۲۰۲۰.

پرسپولیس در روزهایی که شرایط خوبی در لیگ نخبگان ندارد و از دو مسابقه قبلی خود تنها یک امتیاز به دست آورده، باید در قطر به مصاف السد برود. تیمی که در هفته قبل مسابقات این مسابقات با دو گل استقلال را شکست داده و حالا باید به مصاف نماینده دیگر کشورمان برود. السد در بازی اول خود در لیگ نخبگان مقابل العین به نتیجه تساوی دست یافته بود.

شاگردان گاریدو اما برای بازگشت به جمع مدعیان لیگ نخبگان و امیدواری به بازی‌های آینده این مسابقات چاره‌ای جز کسب امتیاز در قطر ندارند. بزرگترین مشکل پرسپولیسی‌ها در این بازی احتمالاً غیبت اوستون ارونوف و محمدحسین کنعانی‌زادگان خواهد بود اما امید عالیشاه می‌تواند بار دیگر سرخپوشان را همراهی کند.

یکی دیگر از نکات جذاب دیدار پرسپولیس – السد، رویارویی دوباره اکرم عفیف و ستارگان تیم ملی قطر مقابل تیمی از ایران خواهد بود. بازیکنانی که در چند سال اخیر کری‌های زیادی را با فوتبال ایران داشته‌اند، پس از شکست سنگین ۴ بر یک در مسابقات ملی مقابل ایران، این‌بار مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت و باید دید السدی که در چند سال اخیر چند بار مغلوب پرسپولیس شده، این‌بار چه نتیجه‌ای مقابل سرخپوشان ایرانی به دست می‌آورد. پرسپولیس و السد، پیش از این ۷ بار در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم پرسپولیس ۴ برد، السد دو برد بوده و یک بازی نیز به تساوی رسیده است.

این بازی جدال سرمربیان اسپانیایی دو تیم نیز خواهد بود. خوان کارلوس گاریدو و فلیکس سانچس به‌ عنوان دو مربی اسپانیایی در این مسابقه در حالی رودرروی هم قرار می‌گیرند که برخلاف پرسپولیس، السدی‌ها شرایط چندان خوبی در لیگ داخلی ندارند و پایین‌تر از الدحیل و الاهلی در جایگاه سوم جدول ایستاده‌اند.

دیدار السد و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار خواهد شد.

/

 

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn