تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 0:24
11 بازدید
کد خبر : 355668

وزیر خارجه اردن خواستار تحریم های موثر و تسلیحاتی علیه رژیم صهیونیستی شد

وزیر خارجه اردن خواستار تحریم های موثر و تسلیحاتی علیه رژیم صهیونیستی شد

به گزارش جام‌جم‌‌آنلاین به نقل از روزنامه اردنی «الغد»، «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن تأکید کرد که شکست جامعه جهانی در حمایت از بی‌گناهان، توقف پاکسازی نژادی، اجرای قانون بین‌المللی و تضمین عدالت، هیچ توجیهی ندارد. الصفدی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس «توئیتر سابق» نوشت: اسرائیل به جنایت‌های جنگی غیر انسانی ادامه می‌دهد

به گزارش جام‌جم‌‌آنلاین به نقل از روزنامه اردنی «الغد»، «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن تأکید کرد که شکست جامعه جهانی در حمایت از بی‌گناهان، توقف پاکسازی نژادی، اجرای قانون بین‌المللی و تضمین عدالت، هیچ توجیهی ندارد.

الصفدی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس «توئیتر سابق» نوشت: اسرائیل به جنایت‌های جنگی غیر انسانی ادامه می‌دهد چرا که دنیا اجازه آن را می‌دهد؛ بایستی وضعیت فرار از مجازات (اسرائیل) پایان یابد.

 

وی افزود: اسرائیل فلسطینیان را گرسنه نگه می‌دارد، محله‌های (فلسطینی) را به طور کامل بمباران و نابود می‌کند، کودکان را می‌سوزاند و در میان اهالی (نوار غزه) وحشت ایجاد می‌کند تا آن‌ها را وادار به کوچ کند.

 

وزیر خارجه اردن همچنین گفت: مقابله با تجاوزات (اسرائیل) علیه شمال غزه با یک اقدام بین‌المللی قاطعانه ضروری است تا فورا این تجاوزات متوقف شود و از جمله این اقدامات نیز اعمال تحریم‌های موثر و تحریم تسلیحاتی است؛ وحشتی که اسرائیل در میان ساکنان شمال غزه ایجاد کرد، انسانی نیست بلکه شرارت محض و جنایت جنگی است.

 

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت‌ خود در فلسطین، شنبه شب شمال نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار داد که در جریان آن تاکنون ۷۳ نفر شهید شدند.

 

در این حمله جنون آمیز، منازل فلسطینی ها در «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی به شدت بمباران شد.

 

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به این جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در شمال غزه تاکید کرد که واشنگتن مسئول این قتل عام ها است.

 

در همین ارتباط وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ، مرتکب ۷ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۸۴ نفر شهید و ۱۵۸ نفر دیگر مجروح شدند.

 

با احتساب این شهدا، آمار شهدای غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۲ هزار و ۶۰۳ نفر و آمار مجروحان نیز به ۹۹ هزار و ۷۹۵ نفر رسید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn