تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 2:20
10 بازدید
کد خبر : 355759

ترکیب این ماده با چای گرفتگی معده را برطرف می‌کند

ترکیب این ماده با چای گرفتگی معده را برطرف می‌کند

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۷۱۲۷۲ تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ – ۱۸:۲۹ به گزارش بهداشت نیوز هل از گذشته‌های دور در آیورودا، پزشکی چینی و پزشکی یونانی به عنوان درمانی برای اختلالات گوارشی مورد استفاده بوده است. عصاره متانولی گرفته شده از هل جزئی است که به کنترل اختلالات گوارشی مانند اسیدیته،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۷۱۲۷۲

تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ – ۱۸:۲۹

به گزارش بهداشت نیوز هل از گذشته‌های دور در آیورودا، پزشکی چینی و پزشکی یونانی به عنوان درمانی برای اختلالات گوارشی مورد استفاده بوده است. عصاره متانولی گرفته شده از هل جزئی است که به کنترل اختلالات گوارشی مانند اسیدیته، نفخ شکم، و گرفتگی معده کمک می کند.

هل ادویه‌ای بومی هند، نپال و بوتان محسوب می شود. امروزه، این ماده در بیشتر مناطق آسیا از جمله، هند، چین، بوتان، ویتنام، مالزی، کره و ژاپن یافت می شود. از هل به عنوان ملکه ادویه جات نام می برند و یکی از گران ترین ادویه های جهان پس از زعفران و وانیل نیز است.

از جمله فواید سلامت هل می توان به حفاظت از دستگاه گوارش، کنترل کلسترول، کنترل سرطان، تسکین مشکلات قلبی و عروقی، و بهبود جریان خون در بدن اشاره کرد. این گیاه برای درمان بیماری‌های دهان و دندان و عفونت‌های دستگاه ادراری مانند التهاب مثانه، نفریت و سوزاک مفید است. هل دارای ویژگی‌های تقویت کننده میل جنسی است و همچنین به عنوان درمانی برای ضعف جنسی نیز استفاده می‌شود.

منبع: ایسنا

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn