تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 2:40
6 بازدید
کد خبر : 355776

خوشحالم که مسی من را مستحق توپ طلا می‌داند | اخبار ورزشی

خوشحالم که مسی من را مستحق توپ طلا می‌داند | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نراتزوری‌ در دیدار حساس برابر رم، با تک گل لائوتارو مارتینز به پیروزی ۱-۰ رسید و به رده دوم صعود کرد. این یک بازی پایاپای بود که در آن هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما در نهایت شوت مهاجم آرژانتینی بود که نتیجه بازی را تعیین کرد.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نراتزوری‌ در دیدار حساس برابر رم، با تک گل لائوتارو مارتینز به پیروزی ۱-۰ رسید و به رده دوم صعود کرد.

این یک بازی پایاپای بود که در آن هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما در نهایت شوت مهاجم آرژانتینی بود که نتیجه بازی را تعیین کرد.

این صد‌وسی‌‌وسومین گل او برای اینتر در تمامی مسابقات بود و توانست به رکورد ایشتوان نیرس در دهه ۱۹۵۰ به عنوان بهترین گلزن خارجی باشگاه اینتر برسد.

مارتینز پس از بازی درباره رکوردش به دارن گفت: «این خیلی معنی دارد، همانطور که همیشه می‌گویم، از لحظه‌ای که به اینجا رسیدم، احساس می‌کردم که اینجا به دنیا آمده‌ام. این حس تعلق برای من مهم است.»

در بین این ۱۳۳ گل، مارتینز کدام گل را بیشتر از همه دوست دارد؟
«همیشه اولین گل را می‌گویم، که همه این‌ها را شروع کرد، آن گل مقابل کالیاری در سن سیرو.»

فردا شب مراسم توپ طلا در پاریس برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که لائوتارو مارتینز در بین پنج نفر برتر قرار بگیرد، به خصوص پس از اینکه مسی، هم‌تیمی او در آرژانتین، مدعی شد که مارتینز مستحق دریافت توپ طلاست.

مهاجم اینتر درباره مصاحبه مسی گفت: «ما درباره این جایزه صحبت نکردیم، من خوشحال بودم که او دوباره با ما در آرژانتین است. خوشحالم که او درباره‌ من اینطور فکر می‌کند. من همیشه سخت تلاش می‌کنم تا به تیم کمک کنم، اما جوایز فردی نیز برایم معنی خاصی دارند، زیرا نشان می‌دهند که شما خوب کار کرده‌اید. من ابتدا روی تیم تمرکز می‌کنم، سپس اگر جایزه فردی بگیرم، این نیز به لطف هم‌تیمی‌ها، کادر فنی و هواداران است.»

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn