تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 10:51
7 بازدید
کد خبر : 356104

نمایندگی موتور برق در سراسر کشور

نمایندگی موتور برق در سراسر کشور

جامعه ورزشی آفتاب نو: این مجموعه که سابقه درخشانی در واردات و پخش موتور برق در اصفهان و سراسر کشور دارد، نمایندگی و مرکز فروش انواع موتور برق بنزینی، گاز سوز، دو گانه سوز و دیزلی با تخفیف ویژه و شرایطی باورنکردنی به صورت نقد و اقساط با امکان ارسال به تمامی نقاط کشور به صورت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

این مجموعه که سابقه درخشانی در واردات و پخش موتور برق در اصفهان و سراسر کشور دارد، نمایندگی و مرکز فروش انواع موتور برق بنزینی، گاز سوز، دو گانه سوز و دیزلی با تخفیف ویژه و شرایطی باورنکردنی به صورت نقد و اقساط با امکان ارسال به تمامی نقاط کشور به صورت تحویل فوری می باشد؛ در تلاش است تا آرامش و رضایت خاطر را به مشتریان خود هدیه نماید.

خرید اقساطی یا از طریق چند فقره چک و بدون ضامن از طرح هایی است که در این مجموعه در جهت رفاه حال هموطنان عزیز در حال اجراست به طوری که به پرداخت بخشی از هزینه محصول و مابقی به صورت اقساطی شما صاحب یک موتور برق درجه یک با قطعات اورجینال خواهید شد و آن را به خانه خواهید برد.علاوه بر آن جشنواره های متعدد فروش موتور برق راه دیگری است که برای اطلاع از آن ها می توانید عضو پیج ما باشید و سر بزنگاه از یک خرید دلچسب و به یاد ماندنی لذت برید. شماره تماس : ۰۹۱۲۰۷۸۸۴۹۶

با وجود آنکه موتور برق های نو با تکنولوژی جدید و فناوری نوین جایگزین موتور برق های دست دوم شده اند اما هنوز هم هستند عده ای که به دنبال موتور برق دست دوم بگردند بنابراین اگرچه در وهله نخست خرید و یا حتی کرایه این گونه موتور برق ها را به دلیل ایمنی بسیار پایین، استهلاک بالا، تولید برق پایین به نسبت سوخت مصرفی توصیه نمی کنیم و اعتقاد داریم که ساختار فنی موتور برق دست دوم به نسبت دو فرسوده شده و دیگر کارآمد نیست و قیمت بسیار بالایی هم در مقایسه با موتور برق های نو دارد با این وجود برای احترام به تمامی سلیقه ها موتور برق های دست دوم هم در مجموعه موتور برق دات کام برای خرید یا کرایه موجود هستند.

موتور برق سایلنت

اگر به دنبال یک خرید موتور برق با کیفیت و مقرون به صرفه و به روشی آسان هستید موتور برق های اقتصادی بهترین پیشنهاد برای شما هستند اینگونه موتور برق ها، مولد هایی هستند که با توجه به در نظر گرفتن وضعیت معیشت خانوارها تولید شده اند که در نوع خود، کارایی بالایی دارد. 

در میان موتور برق های جدید اقتصادی که ارزان قیمت و سبک هم هستند می توان به موتور برق سون مدل ۵۰۰۰ و سون ۶۰۰۰ و موتوربرق های دنیز سری F4000 و F4800 اشاره کرد. این موتور برق ها علاوه بر استفاده در فضاهای مسکونی قابلیت استفاده در باغ، کمپینگ و کوهنوردی و آفرود را نیز دارند. شماره تماس : ۰۹۱۲۰۷۸۸۴۹۶

موتور برق سایلنت نیز فناوری جدید دیگری است که باعث تولید موتور برق های کیفی و موتور برق کوچک مسافرتی شده است. این موتور برق که به هنگام کار بیصدا و سایلنت است مناسب محیط هایی که نیاز به صدای پایین تری دارند بنابراین از این موتور برق ها در مراکز درمانی و دندانپزشکی و مراکزتصویربرداری حساس می توانید استفاده نمایید.

موتور برق اینورتر هم توانسته علاوه بر اینکه از حجم و وزن موتور برق های جدید به واسطه برد اینورتر بکاهد، ایمنی کار با موتور برق را بیشتر کند و از این طریق از نوسان و خسارات احتمالی ناشی از قطعی ناگهانی برق جلوگیری نماید که می توانند دستگاه های حساس به نوسان شما را بیمه کند.

وجود یک تیم قوی پشتیبانی فنی که پاسخگوی خطاهای نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه شما باشد یک نعمت بزرگ محسوب می شود. این موضوع مساله ای است که از دیر باز مورد توجه مجموعه تیم موتور برق دات کام بوده است بر همین اساس یک تیم کارشناسی فنی در این مجموعه پاسخگوی سوالات و نیازهای شما هستند. تمامی این محصولات دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر شرکتی به همراه خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی تیم کارشناسان خبره ما هستند که اصالت کالا و لوازم یدکی آن را برای شما تضمین خواهد کرد.

شما برای خرید موتور برق های درجه یک روز بازار تنها یک تماس با ما فاصله دارید، علاوه بر آن می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری نیز از طریق سایت مجموعه موتور برق دات کام سفارش داده و به صورت پرداخت در محل، هزینه محصول خود را پرداخت کنید.

ما در مجموعه موتور برق دات کام برآنییم تا در جهت رعایت تکریم ارباب رجوع، در کمترین زمان ممکن، سفارشات را به دست مشتریان خود برسانیم. کارشناسان دوره دیده این مجموعه نیز با مشاوره های موشکافانه و دقیق، تمام سعی خود را به کار خواهند بست تا شما مشتریان عزیز، بهترین انتخاب خود را داشته باشید تا به هنگام استفاده موتور برق خریداری شده با دستگاه های مصرفی، بیشترین و بهترین راندمان را تجربه کنید و موتور برق تان نیز طول عمر بیشتری داشته باشد. شماره تماس : ۰۹۱۲۰۷۸۸۴۹۶

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn