تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 11:14
15 بازدید
کد خبر : 356127

ستاره ایرانی در پوستر ویژه AFC + عکس

ستاره ایرانی در پوستر ویژه AFC +  عکس

آفتاب نو: رسانه afc در پوستری از سه نامزد کسب معتبرترین جایزه انفرادی فوتسال قاره کهن رونمایی کرد. ۲۹ اکتبر مراسم باشکوه برترین چهره‌های قاره آسیا در کره جنوبی برگزار می‌شود و در بخش فوتسال، سعید احمدعباسی ستاره ملی‌پوش تیم گیتی پسند اصفهان از شانس بسیاری زیادی نسبت به دو رقیب خود رخماتوف و سردوروف

آفتاب نو:

آسیا ؛ پوستر سه نامزد کسب معتبرترین جایزه انفرادی فوتسال با حضور سعید احمدعباسی

رسانه afc در پوستری از سه نامزد کسب معتبرترین جایزه انفرادی فوتسال قاره کهن رونمایی کرد.

۲۹ اکتبر مراسم باشکوه برترین چهره‌های قاره آسیا در کره جنوبی برگزار می‌شود و در بخش فوتسال، سعید احمدعباسی ستاره ملی‌پوش تیم گیتی پسند اصفهان از شانس بسیاری زیادی نسبت به دو رقیب خود رخماتوف و سردوروف برای کسب این جایزه طلایی برخوردار است.

مرد سال آسیا، عنوان بزرگ و برجسته‌ای است که هر فوتسالیستی در ایران و قاره کهن آرزوی تصاحب آن را دارد. دستاوردی که ستاره های ایرانی در درو کردن آن رکورد دار هستند و علی‌اصغر حسن زاده با پنج توپ طلا در صدر بهترین‌ها قرار دارد‌.

به همین مناسبت، رسانه afc در پوستری از سه نامزد کسب معتبرترین جایزه انفرادی فوتسال قاره کهن رونمایی کرد و خوشحالی معروف سعید احمدعباسی را در این طرح به تصویر کشیده است. اگرچه این عنوان متعلق به سال ۲۰۲۳ خواهد بود اما با توجه به اینکه در آن برهه تورنمنت معتبری در آسیا برگزار نشده است، کارشناسان و داوران عملکرد بازیکنان در سال ۲۰۲۴ را برای امتیازدهی مورد بررسی قرار می‌دهند

کسب توپ طلای سعید احمدعباسی امری اجتناب ناپذیر است و به نظر می‌رسد این ستاره گلزن با درخشش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ و ربودن جوایز آقای گلی و برترین بازیکن این رقابت‌ها، برای متقاعد کردن داوران بیش از حد کامل است.

لازم به ذکر است، مسلم اولاد قباد ستاره تیم ملی فوتسال، سال گذشته موفق به کسب این جایزه شد و سعید احمدعباسی یکی از کاندیدای آن به شمار می‌رفت.

آسیا ؛ پوستر سه نامزد کسب معتبرترین جایزه انفرادی فوتسال با حضور سعید احمدعباسی

منبع: پارس فوتبال

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn