تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 15:26
28 بازدید
کد خبر : 356385

کار کردن دونالد ترامپ در مک دونالد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + ویدیو

کار کردن دونالد ترامپ در مک دونالد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + ویدیو

در اقدامی غیرمعمول، دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با پوشیدن پیش‌بند مک دونالد به صف کارکنان این رستوران زنجیره‌ای پیوست. این رویداد در ایالت سرنوشت‌ساز پنسیلوانیا و در حومه فیلادلفیا رخ داد. لحظات جذاب و شوخی‌های ترامپ با مشتریان ترامپ در این حضور نمایشی با شوخ‌طبعی همیشگی خود گفت: «من

در اقدامی غیرمعمول، دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با پوشیدن پیش‌بند مک دونالد به صف کارکنان این رستوران زنجیره‌ای پیوست. این رویداد در ایالت سرنوشت‌ساز پنسیلوانیا و در حومه فیلادلفیا رخ داد.

لحظات جذاب و شوخی‌های ترامپ با مشتریان

ترامپ در این حضور نمایشی با شوخ‌طبعی همیشگی خود گفت: «من دنبال کار می‌گردم و همیشه دوست داشتم در مک دونالد کار کنم، اما هیچوقت این فرصت پیش نیامد.» او با اشاره‌ای طعنه‌آمیز به رقیب خود افزود: «من با کسی رقابت می‌کنم که مدعی شده قبلاً اینجا کار کرده، اما مشخص شد داستانی کاملاً ساختگی بوده است.»

تجربه آشپزی رئیس جمهور سابق آمریکا

در بخش جالبی از این حضور، ترامپ مشغول آماده‌سازی سیب‌زمینی سرخ‌کرده شد و با شوخی درباره علاقه‌اش به نمک گفت: «من عاشق نمک هستم!» و حتی زمانی که مقداری نمک ریخت، با اشاره به خرافات‌، مقداری نمک را از روی شانه‌اش به عقب پاشید.

تعامل ترامپ با مشتریان مک دونالد

ترامپ در بخش سفارش‌گیری با مشتریان به گفتگو پرداخت و به یکی از خانواده‌های طرفدار خود گفت: «این غذا را مهمان ترامپ هستید. بهترین غذایتان خواهد بود، چون من خودم درستش کردم!» او همچنین اظهار داشت: «این کار سرگرم‌کننده است و می‌توانم تمام روز این کار را انجام دهم.»

بازتاب‌های رسانه‌ای حضور ترامپ در مک دونالد

پیرس مورگان، مجری مشهور بریتانیایی، این اقدام را «یکی از بهترین حرکت‌های سیاسی تمام دوران» توصیف کرد. این رویداد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا رخ داد که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود و کامالا هریس از حزب دموکرات و دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه رقبای اصلی آن هستند.

این حرکت نمادین ترامپ را می‌توان تلاشی برای نزدیک‌تر شدن به طبقه کارگر و نمایش درک او از شرایط کاری مردم عادی دانست. چنین اقداماتی معمولاً در کارزارهای انتخاباتی برای جلب توجه رسانه‌ها و ایجاد تصویری مردمی از نامزدهای انتخاباتی انجام می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn