تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 15:41
29 بازدید
کد خبر : 356397

فوری/ با تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی ، خودروی دلخواهتان را به راحتی از کرمان موتور بخرید

فوری/ با تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی ، خودروی دلخواهتان را به راحتی از کرمان موتور بخرید

بازدید:۷۱۱ صد آنلاین | پلتفرم سیگما به‌عنوان یک خدمت ویژه، تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی را برای متقاضیان و خریداران خودروهای کارکرده و صفر کرمان موتور فراهم کرده است. به گزارش صد آنلاین، شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ با نام تجاری مانا، به پشتوانه کرمان موتور و با همکاری یک تیم متخصص، پلتفرم سیگما را برای

فوری/ با تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی ، خودروی دلخواهتان را به راحتی از کرمان موتور بخرید

بازدید:۷۱۱

صد آنلاین | پلتفرم سیگما به‌عنوان یک خدمت ویژه، تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی را برای متقاضیان و خریداران خودروهای کارکرده و صفر کرمان موتور فراهم کرده است.

به گزارش صد آنلاین، شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ با نام تجاری مانا، به پشتوانه کرمان موتور و با همکاری یک تیم متخصص، پلتفرم سیگما را برای خرید و فروش خودروهای کارکرده و صفر این شرکت طراحی و راه‌اندازی کرده است. این بستر با هدف بهبود تجربه مشتریان و تسهیل فرآیند خرید و فروش خودرو، تلاش می‌کند تا واسطه‌ها را حذف و دغدغه‌های موجود در این حوزه را کاهش دهد و همچنین بستر کلاهبرداری‌ها را مسدود کند.

 

 

سیگما به‌عنوان مرجعی معتبر و تسهیل‌گر، خدمات آنلاین ویژه‌ای برای خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده کرمان موتور ارائه می‌دهد. این پلتفرم فرآیند شفاف و امنی را همراه با کارشناسی دقیق و قیمت‌گذاری صحیح فراهم کرده است و همچنین خرید اعتباری را برای کاربران خود امکان‌پذیر می‌سازد.

 

 

 

تسهیلات ویژه ۳۰۰ میلیونی برای خرید محصولات کرمان موتور

پلتفرم سیگما در شرایط فروش ویژه‌ای که برای مشتریان خود فراهم کرده، با همکاری یکی از بانک‌ها، قادر به اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی است. این تسهیلات ۱۸ ماهه با نرخ سود ۴ درصد در سال به مشتریانی که قصد خرید خودروهای کارکرده یا صفر شماره‌گذاری شده کرمان موتور دارند، ارائه می‌شود.

 

 

به‌عنوان مثال، اگر خریدار به ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروی موردنظر نیاز داشته باشد، سیگما او را به بانک معرفی کرده و پس از اعتبارسنجی (یک تا دو روز کاری)، یک کالا کارت به خریدار اختصاص داده می‌شود. در نهایت، مبلغ کالا کارت و مبلغ خریدار توسط سیگما دریافت و پس از کسر حق‌العمل، مبلغ کل خودرو به فروشنده واریز می‌شود و مراحل معامله تکمیل خواهد شد. نکته قابل توجه این است که سند خودرو در رهن نخواهد بود و پس از انجام معامله، سند به نام خریدار منتقل خواهد شد.

 

 

پلتفرم سیگما همچنین خدماتی از جمله ثبت درخواست فروش با مشخصات دقیق و برگه کارشناسی معتبر و ثبت درخواست خرید خودرو به همراه طرح تعویض را ارائه می‌دهد. این پلتفرم به‌دنبال افزایش مبلغ تسهیلات و قدرت خرید متقاضیان و خریداران خودروهای کرمان موتور است.

 

 

سیگما با هدف افزایش نمایندگی‌ها و ارائه خدمات با کیفیت در سطح کشور، بستری امن و سریع برای خرید و فروش خودروهای کارکرده و صفر فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات متنوع سیگما، به سایت sigmatec.ir مراجعه کنید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn