تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 16:39
12 بازدید
کد خبر : 356454

تیراندازی مرگبار سارق به سمت پلیس / یک قبضه سلاح کشف شد

تیراندازی مرگبار سارق به سمت پلیس / یک قبضه سلاح کشف شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز در خصوص مقابله برای دستگیری افراد مسلح اظهار کرد: عواقب ناشی از بی توجهی به دستور پلیس و هرگونه اقدامی که منجر به درگیری مسلحانه شود به این فرد یادآوری شد که در نهایت متهم به هشدار پلیس توجه نکرده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز در خصوص مقابله برای دستگیری افراد مسلح اظهار کرد: عواقب ناشی از بی توجهی به دستور پلیس و هرگونه اقدامی که منجر به درگیری مسلحانه شود به این فرد یادآوری شد که در نهایت متهم به هشدار پلیس توجه نکرده واقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز تصریح کرد: ماموران پلیس در درگیری متقابل با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، شرور مسلح را زمین گیر و در نهایت تسلیم قانون کردند.

سرهنگ زلقی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه پنج فشنگ جنگی از متهم خاطر نشان کرد: متهم، سارق طلاجات یکی از مناطق شهرستان اهواز بوده و به جرم سرقت از استان های همجوار متواری و تحت تعقیب بود.

رئیس پلیس اهواز گفت: امنیت جامعه به عنوان خط قرمز پلیس است و برای حراست از این میراث عظیم از هیچ تلاش و مجاهداتی فروگذار نخواهند بود.

علی رنجکش

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn