تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 18:08
8 بازدید
کد خبر : 356538

مورایس: سپاهان و شارجه هر دو برای صعود می‌جنگند

مورایس: سپاهان و شارجه هر دو برای صعود می‌جنگند

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار تیمش برابر الشارجه گفت: تیم و مربی خیلی خوبی در مقابل ما قرار گرفته‌اند. رقبای خوبی داریم و هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد می‌جنگیم. به گزارش آفتاب نو،ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شارجه امارات

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار تیمش برابر الشارجه گفت: تیم و مربی خیلی خوبی در مقابل ما قرار گرفته‌اند. رقبای خوبی داریم و هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد می‌جنگیم.

به گزارش آفتاب نو،ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شارجه امارات اظهار کرد: باعث افتخار من است که اینجا هستم، کشور خیلی زیبایی است و به خصوص شهر شارجه زیباست. خیلی خوب مورد استقبال قرار گرفتیم. تیم و مربی خیلی خوبی در مقابل ما قرار گرفته‌اند. رقبای خوبی داریم و هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد می‌جنگیم.

مورایس در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا تعویق بازی سپاهان در لیگ به خاطر حضور پرقدرت در آسیا بود؟ تصریح کرد: تعویق بازی لیگ برتری سپاهان ربطی به این بازی نداشت و به خاطر بازی تیم ملی ایران بود که مجبور شد بازی خانگی را بیرون از کشور برگزار کند و یک روز طول می‌کشید تا بازیکنان بعد از بازی تیم‌ملی به کشورشان برگردند. این موضوع چیزی نبود که ما بخواهیم زیرا برای ما نیز مهم بود که در جریان بازی‌ها باشیم و بدن بازیکنان را بالا نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: شش بازیکن داخلی در تیم ملی ایران و یک بازیکن خارجی ملی‌پوش داشتیم که حتی به روز بازی نیز نمی‌رسیدند و شرایط خوبی نبود. امیدوارم سازمان لیگ برنامه‌ریزی خوبی انجام دهد تا بازی‌ها انجام شوند زیرا خوب نیست که یک تیم ۱۱ بازی و تیم دیگری ۸ بازی کرده باشد. اینکه یک تیم بداند نتیجه سایر بازی‌ها چطور است و بازی کند عادلانه نیست.

وی همچنین در مورد غایبان تیمش گفت: هیچ مصدومی نداریم و با تیم کامل آمده‌ایم.

مورایس در خصوص حضورش در شهر شارجه حدود ۲۰ سال پیش گفت: آن زمان برای بازدید از باشگاه شارجه به این شهر آمدم که تیم جوانی بود؛ تیمی که سعی داشت پیشرفت کند و پروژه‌ای داشتند و تیم‌هایی مانند العین، الجزیره و الوصل مثل الان قوی نبودند. امروز دیدیم که چقدر پیشرفت کرده‌اند.

 

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn