تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 18:23
12 بازدید
کد خبر : 356552

حریفان تیم‌های کاراته ایران در جام جهانی مشخص شدند

حریفان تیم‌های کاراته ایران در جام جهانی مشخص شدند

به گزارش روزپلاس، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، قرعه کشی نخستین دوره رقابت‌های جام جهانی کاراته در اسپانیا، امروز(دوشنبه) برگزار شد و تیم ایران در بخش کومیته در گروه A با تیم‌های ایتالیا، استرالیا، کرواسی، مقدونیه همگروه شد. در گروه B تیم های مصر، برزیل، اسپانیا، ژاپن و ترکیه، در گروه C تیم

حریفان تیم‌های کاراته ایران در جام جهانی مشخص شدند

به گزارش روزپلاس، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، قرعه کشی نخستین دوره رقابت‌های جام جهانی کاراته در اسپانیا، امروز(دوشنبه) برگزار شد و تیم ایران در بخش کومیته در گروه A با تیم‌های ایتالیا، استرالیا، کرواسی، مقدونیه همگروه شد.

در گروه B تیم های مصر، برزیل، اسپانیا، ژاپن و ترکیه، در گروه C تیم های فرانسه ، آمریکا، کوزوو، قزاقستان و یونان و در گروه D تیم های اردن، تونس، اوکراین، اسلواکی و کلمبیا حضور دارند.

در کاتای تیمی مردان تیم ایران در گروه D همراه با تیم‌های ژاپن، آفریقای جنوبی، لهستان، و مونته‌نگرو قرار گرفت. در گروه A تیم های ایتالیا، برزیل، عربستان، مقدونیه و مصر ، در گروه B تیم های ترکیه، کلمبیا، چین، آلمان و آذربایجان و در گروه C تیم های اسپانیا، فرانسه، کویته هنگ کنگ و پرو قرار دارند.

و در کاتای تیمی بانوان تیم ایران در گروه C نیز تیم‌های اسپانیا، کلمبیا، سوئیس و جمهوری چک همگروه شد. در گروه A تیم‌های مصر ، مجارستان، صربستان، ترکیه و پرو ، در گروه B تیم های ایتالیا، برزیل، بوتسوانا، آلمان و چین و در گروه D تیم های ژاپن، فرانسه، فیلیپین، پرتغال و مراکش قرار گرفتند.

این مسابقات ۲ تا ۴ آذرماه در شهر پامپولانا برگزار می‌شود.

دررقابت‌های جام جهانی کاراته اسپانیا ۳۲ کشوردر قالب ۵۴ تیم شرکت کرده‌اند که کشورهای ژاپن، فرانسه و مصر با ۴ تیم، برزیل، کلمبیا، آلمان، ایران و چین با ۳ تیم، استرالیا، هنگ کنگ و پرو با ۲ تیم و سایر کشورها با یک تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

تیم ایران ۳ تیم شامل کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی مردان و زنان را در این دوره از رقابتها با توجه به سهمیه کسب شده روانه میدان کرده است.

 

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn