تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 18:42
7 بازدید
کد خبر : 356569

سردار آزمون مشکل اصلی قلعه نویی برای دو بازی آینده

سردار آزمون مشکل اصلی قلعه نویی برای دو بازی آینده

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، با توجه به درخشش بی‌نظیر سردار آزمون مقابل قطر، حالا همه نگران وضعیت این مهاجم گلزن هستند تا تیم ملی در آبان ماه دچار ضعف در خط حمله نشود. سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران، در بازی اخیر خود در تیم شباب الاهلی امارات دچار مصدومیت شد. خوشبختانه،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، با توجه به درخشش بی‌نظیر سردار آزمون مقابل قطر، حالا همه نگران وضعیت این مهاجم گلزن هستند تا تیم ملی در آبان ماه دچار ضعف در خط حمله نشود.

سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران، در بازی اخیر خود در تیم شباب الاهلی امارات دچار مصدومیت شد. خوشبختانه، بررسی‌های پزشکی نشان داد که این مهاجم ارزشمند دچار آسیب دیدگی رباط صلیبی نشده است و با گذراندن دوره درمانی کوتاه‌مدت می‌تواند به میادین بازگردد.

 

پزشکان تیم تخمین می‌زنند که آزمون ظرف کمتر از یک ماه به آمادگی کامل برسد. با این حال، احتمال غیبت او در دو بازی آینده تیم ملی ایران مقابل کره شمالی و قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ وجود دارد.

مصدومیت آزمون، نگرانی‌هایی را در بین هواداران فوتبال ایران ایجاد کرده است. چرا که آزمون یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی و گلزن اصلی این تیم محسوب می‌شود. غیبت او می‌تواند تاثیر زیادی بر عملکرد تیم ملی در بازی‌های آینده داشته باشد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn