تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 20:30
17 بازدید
کد خبر : 356672

النصر بازیکنان بزرگی دارد/ می‌خواهیم با ۳ امتیاز به خانه برگردیم | اخبار ورزشی

النصر بازیکنان بزرگی دارد/ می‌خواهیم با ۳ امتیاز به خانه برگردیم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال، فردا شب در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. این دیدار در دوبی امارات برگزار می‌شود. جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با النصر عربستان، اظهار داشت: النصر تیم بزرگی است

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال، فردا شب در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. این دیدار در دوبی امارات برگزار می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با النصر عربستان، اظهار داشت: النصر تیم بزرگی است و بازیکنان مطرح و بزرگی در اختیار دارد.

وی افزود: سابقه عضویت در تیم النصر را دارم و خاطرات خوبی در این تیم داشتم. فراموش نکنید ما استقلال هستیم و بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند. به دوبی آمده‌ایم که با پیروزی برابر النصر هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن استقلال، خاطرنشان کرد: استقلال هواداران زیادی دارد که همه منتظر موفقیت در این بازی هستند. می‌دانیم ایرانیان زیادی در دوبی حضور دارند و حامی ما خواهند بود.

ماشاریپوف تصریح کرد: استقلال در دوبی تنها نخواهد ماند و هواداران استقلال فردا در این بازی ما را حمایت می‌کنند. مطمئنم فردا استادیوم توسط هواداران ما پر خواهد شد. امیدوارم هواداران شاهد پیروزی تیم ما باشند تا خاطره شیرینی از این بازی برای آن‌ها ثبت شود.

این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ فردا در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا و در دوبی برگزار می‌شود. استقلال از ۲ بازی گذشته خود، سه امتیاز اندوخته است.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn