تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 20:50
18 بازدید
کد خبر : 356692

ناپدید شدن جوان مخترع، معمای جدید کارآگاهان جنایی تهران

ناپدید شدن جوان مخترع، معمای جدید کارآگاهان جنایی تهران

آفتاب نو – حوادث: ‌چند روز قبل مردی جوان به دادسرای جنایی تهران رفت و از ناپدید شدن ناگهانی برادرش خبر داد. او گفت: برادرم بهنام به طرز مشکوکی ناپدید شده و من احتمال می دهم برادر دیگرم به نام بهروز که با وی اختلاف داشته، جانش را گرفته است. وی ادامه داد: چند سال

آفتاب نو – حوادث: ‌چند روز قبل مردی جوان به دادسرای جنایی تهران رفت و از ناپدید شدن ناگهانی برادرش خبر داد. او گفت: برادرم بهنام به طرز مشکوکی ناپدید شده و من احتمال می دهم برادر دیگرم به نام بهروز که با وی اختلاف داشته، جانش را گرفته است.

وی ادامه داد: چند سال قبل مادرم فوت شد و برادرانم بهنام و بهروز بر سر فروش خانه ارثیه ای مادرم دچار اختلافات شدیدی شده بودند. آنها مدام بر سر این مسئله با یکدیگر مشاجره می کردند و من همیشه با میانجی گری، به دعوای آنها خاتمه می دادم. اما اتفاق عجیبی که رقم خورده، برادرم بهنام از چند روز قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است. او آخرین بار برای انجام کارهایش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. ازوقتی بهنام ناپدید شده به همه جا سر زدم از بیمارستان ها گرفته تا پزشکی قانونی اما هیچ ردی از برادرم به دست نیاوردم. به همین دلیل احتمال می دهم که بهروز به خاطر اختلافاتی که با برادرم داشته، ‌وی را به قتل رسانده است. چون او از وقتی بهنام ناپدید شده، بسیار خونسردانه رفتار می کند و اصلا نگران سرنوشت او نیست.

ادعای عجیب

با این شکایت، ماموران بهروز برادر جوان ناپدید شده را به دادسرا احضار کردند. او اما ادعای عجیبی مطرح کرد و گفت: درست است که با برادرم اختلاف داشتم اما هرچه بود، برادرم بود و اختلاف ما آنقدر شدید نبود که بخواهم بلایی بر سر او بیاورم. وی ادامه داد: برادرم مخترع بود و اختراعات زیادی داشت تا اینکه چند وقت قبل به من گفت فیلتر سیگاری را اختراع کرده که بوی سیگار را کامل می گیرد و به بیرون نفوذ نمی کند. حتی باعث بو گرفتن دهان و لباس های افراد سیگاری نمی شود. او برای یک شرکت معتبر در آمریکا و فردی که در آنجا کار می کرد، ‌ طرح اختراعش را فرستاد و مدتی بعد، ‌آن شخص از طرف شرکت برای برادرم دعوت نامه فرستاد و او برای ثبت اختراعش راهی آمریکا شد. او گفت ماجرای سفرش را مانند راز در سینه ام نگه دارم چون اگر خانواده ام متوجه می شدند به او اجازه سفر نمی دادند. من هم به این دلیل سکوت کردم و در این مدت به کسی حرفی نزدم!

تحقیقات به دستور بازپرس جنایی درباره سرنوشت مرد گمشده، ‌ادامه دارد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn