تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:24
14 بازدید
کد خبر : 356724

انتخابات آمریکا و نوسانات بازار/ توصیه به خودداری از خرید سکه

انتخابات آمریکا و نوسانات بازار/ توصیه به خودداری از خرید سکه

کارشناسان اقتصادی هشدار می‌دهند که مردم باید از ورود به بازار سکه در شرایط کنونی خودداری کنند، چرا که این بازار به‌شدت پرریسک شده است. به گزارش سرویس طلا و ارز نبض بازار، همچنین، افزایش فاصله بین کف و سقف قیمت دلار نشانه‌ای از نوسانات بالای بازار است و این مسئله می‌تواند برای خریداران خطرناک

کارشناسان اقتصادی هشدار می‌دهند که مردم باید از ورود به بازار سکه در شرایط کنونی خودداری کنند، چرا که این بازار به‌شدت پرریسک شده است.

انتخابات آمریکا و نوسانات بازار/ توصیه به خودداری از خرید سکه

به گزارش سرویس طلا و ارز نبض بازار، همچنین، افزایش فاصله بین کف و سقف قیمت دلار نشانه‌ای از نوسانات بالای بازار است و این مسئله می‌تواند برای خریداران خطرناک باشد. در چنین وضعیتی، ورود به بازار با ضرر همراه خواهد بود، زیرا تغییرات سریع بازار ممکن است با انتشار یک خبر جدید رخ دهد.

یکی از عوامل اصلی التهاب بازار طلا، سکه و ارز در روزهای اخیر، جنگ روانی‌ای است که دولت‌های آمریکا و اسرائیل علیه مردم ایران به‌راه انداخته‌اند. این جنگ روانی از طریق انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های رسانه‌های اسرائیلی درباره حملات احتمالی به ایران، به‌دنبال ایجاد آشفتگی در بازار داخلی است. علاوه بر این، اخبار مرتبط با انتخابات آمریکا و نتایج نظرسنجی‌ها نیز به افزایش تنش‌ها و نوسانات در بازار کمک کرده است. این در حالی است که نتایج انتخابات هنوز قطعی نیست و نمی‌توان بر اساس این نظرسنجی‌ها پیش‌بینی دقیقی انجام داد.

بیشتر بخوانید

در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، تأثیر قابل‌توجهی بر اقتصاد ایران پیش‌بینی نمی‌شود، چرا که ترامپ قبلاً تمامی ابزارهای تحریمی علیه ایران را به کار گرفته و دیگر ظرفیت جدیدی برای فشار اقتصادی بیشتر وجود ندارد. علاوه بر این، ترامپ اکنون رویکرد ملایم‌تری در خصوص ایران اتخاذ کرده و بیشتر به مذاکرات اشاره می‌کند، که این تغییر رویکرد نمی‌تواند تأثیر منفی شدیدی بر اقتصاد ایران داشته باشد.

در حال حاضر، افزایش تقاضا برای خرید سکه عمدتاً به دلیل نگرانی‌ها از حملات احتمالی اسرائیل و نتایج انتخابات آمریکا است، و مردم باید هنگام معامله، به این جنگ روانی و ترکیبی دشمن توجه داشته باشند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn