تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:43
14 بازدید
کد خبر : 356742

شکست پرسپولیس برابر السد/ تیر و شانس علیه پرسپولیس – آفتاب نو | اخبار ورزشی

شکست پرسپولیس برابر السد/ تیر و شانس علیه پرسپولیس – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دور سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، امروز دوشنبه ۳۰ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «جاسم بن حمد» دوحه میهمان السد قطر بود و در روزی که مهاجمان پرسپولیس عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند بازی با نتیجه یک بر صفر به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دور سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، امروز دوشنبه ۳۰ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «جاسم بن حمد» دوحه میهمان السد قطر بود و در روزی که مهاجمان پرسپولیس عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند بازی با نتیجه یک بر صفر به سود السد به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس

خوان کارلوس گاریدو در حالی ترکیب پرسپولیس را برای تقابل با شاگردان سانچس انتخاب کرد که محمدحسین کنعانی زادگان، اوستون ارونوف و ایوب العملود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. غیبت این سه بازیکن و تنبیه انضباطی سعید صادقی باعث شد تا ترکیب زیر در شروع مسابقه با السد به میدان برود:

گندوز، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی(۲+۴۵، سهیل صحرایی)، میلاد محمدی، میلاد سرلک، مسعود ریگی(۶۵، سروش رفیعی)، لوکاس ژوائو(۷۹، عیسی آل کثیر)، علی علیپور، امید عالیشاه و وحید امیری(۶۵، فرشاد احمدزاده).

ترکیب السد

تیم فوتبال السد هم با نفرات زیر پا به این میدان گذاشت:

مشعل برشم، محمد کامارا، طارق سلمان، پائولو سیلوا، بوعلام خوخی، کریستو پرز، گیلرمه تورس، رافا موخیکا، رومان سایس، اکرم عفیف و آندرس ویلا.

شکست پرسپولیس برابر السد/ تیر و شانس علیه پرسپولیس

نیمه اول

شاگردان گاریدو هرچند که در خانه تیم قطری به می دان می‌رفتند اما شروعی تهاجم ی داشتند و تلاش می‌کردند کنترل بازی را در اختیار بگیرند و در دقیقه ۴ ژوائو با یک توپ گیری از مدافع السد، عالیشاه را در پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما شوت کم قدرت این بازیکن را دروازه بان حریف به راحتی مهار کرد.

در دقیقه ۱۰ مسعود ریگی با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، دروازه السد را تهدید کرد اما این ضربه با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت.

اما به مرور و با گذشت ۱۵ دقیقه از زمان بازی، تیم السد کنترل بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۱۸ الکسی گندوز با یک واکنش تماشایی، شوت روی زمین مهاجم حریف را مهار کرد و مانع از فرو ریختن دروازه سرخپوشان شد.

جدی ترین موقعیت این دیدار در دقیقه ۳۷ برای پرسپولیس رقم خورد. اشتباه مدافع قطری موجب شد توپ در پشت محوطه جریمه و در موقعیت تک به تک به ژوائو برسد اما دروازه بان السد ضربه ژوائو را مهار کرد و در برگشت توپ به ریگی رسید و شوت او را در آستانه ورود توپ به دروازه، مدافع حریف با سر دفع کرد.

در دقیقه ۴۳ هم فرشاد فرجی در برخورد با بازیکن حریف، دچار مصدومیت شد و جای خود را به سهیل صحرایی داد.

در در دقیقه ۱+۴۵ تیم السد صاحب یک ضربه کرنر شد و توپ در درون محوطه جریمه به ماتئوس اوریبه رسید و گل نخست تیمش را به ثمر رساند و پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی هم این گل تأیید شد تا نیمه اول با شکست یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

شکست پرسپولیس برابر السد/ تیر و شانس علیه پرسپولیس

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار هم در حالی پیگیری شد که در ۱۵ دقیقه ابتدایی تیم السد تیم برتر میدان بود و در چند صحنه به واسطه اشتباهات مکرر مدافعان پرسپولیس فرصت های خوبی برای رسیدن به گل داشتند اما درخشش الکسی گندوز مانع از فرو ریختن دروازه سرخپوشان شد.

اما به مرور تیم قطری عقب نشست و پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت اما عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم موجب از دست رفتن موقعیت های زیادی شد و دروازه بان حریف هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

علاوه بر این، مهاجمان پرسپولیس در چند صحنه در محوطه جریمه سرنگون شدند اما VAR و داور اعتقادی به پنالتی نداشتند.

در دقیقه ۴+۹۰ سانتر بازیکن پرسپولیس به علیپور رسید و او با یک ضربه برگردان تماشایی ضربه خود را به سمت دروازه السد شلیک کرد اما این ضربه هم از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه ۵+۹۰ هم عالیشاه از پشت محوطه جریمه شوت تماشایی را روانه دروازه السد کرد اما تیر دروازه مانع از ورود توپ به دروزاه شد.

در نهایت هم تغییری در نتیجه این دیدار حاصل نشد تا پرسپولیس در این دیدار خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب شود و همچنان با یک امتیاز یکی از قعرنشینان جدول رده بندی لیگ نخبگان باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn