تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:44
34 بازدید
کد خبر : 356743

واکنش سمیعی به شایعه جنجالی درباره رضاییان!

واکنش سمیعی به شایعه جنجالی درباره رضاییان!

 در فاصله ۲۴ ساعت تا برگزاری بازی با النصر، انتشار دیرهنگام تصویری از اسناد مالی باشگاه استقلال، سر و صدای زیادی به پا کرد. در واقع در تاریخ ۱۸ مهرماه بود که باشگاه استقلال طبق روال عادی و براساس قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳

 در فاصله ۲۴ ساعت تا برگزاری بازی با النصر، انتشار دیرهنگام تصویری از اسناد مالی باشگاه استقلال، سر و صدای زیادی به پا کرد.

در واقع در تاریخ ۱۸ مهرماه بود که باشگاه استقلال طبق روال عادی و براساس قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ (حسابرسی نشده) را در سامانه کدال بارگذاری کرد اما اکنون و پس از دوازده روز از زمان انتشار این اسناد، برگه مربوط به رقم قرارداد رامین رضاییان حسابی سر و صدا به پا کرده بود.

یکی از روزنامه‌های ورزشی با انتشار تصویری از این برگه و تیتر “ابهام در قرارداد رامین رضاییان با افشای پیش‌پرداخت ۳۵ میلیارد تومانی”، نوشت چنانچه این پیش پرداخت به اندازه نصف قرارداد رامین بوده باشد، این بدان معناست که رضاییان با استقلال قراردادی ۷۰ میلیاردی انعقاد کرده و چنانچه این رقم پیش پرداخت، ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد او بوده باشد، در نتیجه یاغی جدید فوتبال ایران قراردادی ۱۲۰ میلیاردی با آبی‌ها امضا کرده است.

واکنش سمیعی به شایعه جنجالی درباره رضاییان!

اما فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال در واکنش به این ادعا می‌گوید که کل رقم مربوط به رامین رضاییان همان عدد ۳۵ میلیارد است و انتشار شایعات پیرامون ارقام فضایی مربوط به این بازیکن و باشگاه استقلال صحت ندارد.

ورزش سه

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn