تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:06
8 بازدید
کد خبر : 356764

سفر به آمریکا یا قتل؟

سفر به آمریکا یا قتل؟

بازدید:۳ صد آنلاین | جوانی به نام بهنام به طرز مرموزی ناپدید شده و برادرش بهروز ادعای عجیبی مبنی بر سفر او به آمریکا را مطرح کرده است. به گزارش صد آنلاین،پرونده ناپدید شدن یک جوان مخترع به نام بهنام، معمایی جدید برای کارآگاهان جنایی تهران ایجاد کرده است. بهنام که به تازگی اختراع جدیدی در

سفر به آمریکا یا قتل؟ | ماجرای ناپدید شدن جوان مخترع

بازدید:۳

صد آنلاین | جوانی به نام بهنام به طرز مرموزی ناپدید شده و برادرش بهروز ادعای عجیبی مبنی بر سفر او به آمریکا را مطرح کرده است.

به گزارش صد آنلاین،پرونده ناپدید شدن یک جوان مخترع به نام بهنام، معمایی جدید برای کارآگاهان جنایی تهران ایجاد کرده است. بهنام که به تازگی اختراع جدیدی در زمینه فیلتر سیگار داشته، به طور ناگهانی ناپدید شده و برادرش، بهروز، ادعای عجیبی مبنی بر اینکه او به آمریکا سفر کرده، مطرح کرده است. این ادعاها و اختلافات خانوادگی میان برادران، فضای پرتنش و مبهمی را ایجاد کرده که نیازمند بررسی دقیق است.

 

 

جزئیات ناپدید شدن

چند روز قبل، برادر بهنام به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرده و از ناپدید شدن مشکوک برادرش خبر داد. او گفت: “بهنام به طرز مشکوکی ناپدید شده و من احتمال می‌دهم برادر دیگرم بهروز که با وی اختلاف داشته، جانش را گرفته است.” این جوان در ادامه توضیح داد که اختلافات میان برادران بر سر فروش خانه ارثیه‌ای مادرشان، به شدت بالا گرفته و او همواره در تلاش بوده تا این دعواها را با میانجی‌گری حل و فصل کند.

 

 

به گفته برادر ناپدید شده، بهنام آخرین بار برای انجام کارهایش از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. او از آن زمان به جستجوی برادرش در بیمارستان‌ها و مراکز مختلف پرداخته اما هیچ ردی از او پیدا نکرده است.

 

 

ادعای عجیب بهروز

پس از شکایت، بهروز، برادر جوان ناپدید شده، به دادسرا احضار شد. او با تأکید بر اینکه هرگز قصد آزار برادرش را نداشته، ادعا کرد: “بهنام مخترع بود و اخیراً فیلتر سیگاری را اختراع کرده که بوی سیگار را به طور کامل می‌گیرد.” او ادامه داد: “برای یک شرکت معتبر در آمریکا طرح اختراعاتش را فرستاده بود و پس از مدتی از او دعوت به سفر به آمریکا شد.”

 

 

بهروز همچنین گفت که به دلیل نگرانی از واکنش خانواده نسبت به سفر برادرش، این موضوع را مخفی نگه داشته است. این ادعاها از سوی کارآگاهان با دقت بررسی می‌شود، زیرا می‌تواند در تعیین سرنوشت بهنام نقش مهمی ایفا کند.

 

 

تحقیقات ادامه دارد

تحقیقات به دستور بازپرس جنایی در حال انجام است تا به سرنخی از سرنوشت مرد گمشده دست یابند. آیا بهنام واقعاً به آمریکا سفر کرده یا اینکه سرنوشت تلخی در انتظار او بوده است؟ آیا اختلافات خانوادگی به قتل او منجر شده؟ این پرسش‌ها همچنان بی‌پاسخ مانده و کارآگاهان به دنبال کشف حقیقت هستند.

 

 

این پرونده با جزئیات پیچیده‌اش، چالش‌های زیادی برای کارآگاهان جنایی ایجاد کرده است. ناپدید شدن بهنام و ادعاهای عجیب برادرش تنها بخشی از این معما است. با توجه به اختراعاتش و روابط خانوادگی‌اش، باید منتظر ماند و دید که تحقیقات به چه سمت و سویی خواهد رفت و چه حقایقی از این پرونده فاش خواهد شد.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn