تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:19
14 بازدید
کد خبر : 356773

یک طلا در انتظار کشتی ایران/ دو فرنگی کار در گروه بازنده‌ها – آفتاب نو | اخبار ورزشی

یک طلا در انتظار کشتی ایران/ دو فرنگی کار در گروه بازنده‌ها – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست، این رقابت‌ها محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، دانیال سهرابی در وزن ۷۲ کیلوگرم و شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارند. نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست، این رقابت‌ها محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، دانیال سهرابی در وزن ۷۲ کیلوگرم و شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی غلامپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آرتسیوم خاتسار از بلاروس به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. غلامپور در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب نیهاد گولوزاده از آذربایجان شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد سر وزن نرسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کریستو مریلاین از استونی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۱ یوستوس اسکات از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر و ضربه فنی مغلوب شانت خاچاتریان از ارمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها راه یافت. سهرابی در این گروه با برنده مبارزه میان کنساکو اونو از ژاپن و پورتمان از سوئیس کشتی خواهد گرفت و در صورت پیروزی در این مبارزه، به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل گئورگیوس باربانوس از سوئد قرار بگیرد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر اوانگلوس بوکیس از یونان را شکست داد. در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل مارک وربا از چک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. ناقوسی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۰ عماد محمد از مصر را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۱ از سد دنی ناکایف از آلمان گذشت به دیدار فینال راه یافت. ناقوسی در این دیدار به مصاف بکا ملیلاشویلی از آمریکا می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم شایان حبیب زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، زارع به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه ابتدا به مصاف لاشا تویلدیانی از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد با آلگات کالمان از سوئد کشتی خواهد گرفت و در صورت پیروزی در این مسابقه، به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز به مصاف ریچارد کارلسون از استونی برود.

مسابقات شانس مجدد اوزان فوق از ساعت ۱۲ ظهر و مسابقات رده بندی و فینال نیز از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (سه شنبه) برگزار می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn