تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 22:27
18 بازدید
کد خبر : 356784

کارشناس داوری مشکوک‌ترین صحنه پرسپولیس

کارشناس داوری مشکوک‌ترین صحنه پرسپولیس

به گزارش آفتاب نو، حیدر سلیمانی درباره قضاوت آراکه یوسوکه ژاپنی در دیدار السد قطر – پرسپولیس ایران اظهار داشت: داور خیلی عالی و حرفه‌ای بود و خیلی هم خوب قضاوت کرد. به نظرم داور ژاپنی در قضاوت و مدیریت مثل بازی ایران – قطر نمایشی عالی داشت و بازی را عالی مدیریت کرد. وی

به گزارش آفتاب نو، حیدر سلیمانی درباره قضاوت آراکه یوسوکه ژاپنی در دیدار السد قطر – پرسپولیس ایران اظهار داشت: داور خیلی عالی و حرفه‌ای بود و خیلی هم خوب قضاوت کرد. به نظرم داور ژاپنی در قضاوت و مدیریت مثل بازی ایران – قطر نمایشی عالی داشت و بازی را عالی مدیریت کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: گل السد به پرسپولیس کاملاً درست بود. هرچند یک بازیکن در موقعیت آفساید بود، ولی تأثیری نداشت و گل به درستی به ثمر رسید.  

سلیمانی که با خبرگزاری تسنیم صحبت کرده بود، افزود: در نیمه دوم در یک صحنه امید عالیشاه در محوطه جریمه اعتقاد داشت که روی او خطای پنالتی صورت گرفته است، ولی تصمیم داور در ادامه بازی درست بود و مدافع السد ضربه‌ای به عالیشاه نزد. در یک صحنه هم توپ به دست مدافع السد برخورد کرد، ولی آن صحنه اصلاً هند نبود، چون دست مدافع کاملاً تکیه‌گاه و در راستای بدنش قرار داشت و اصلاً فضایی را اشغال نکرده بود. این صحنه نمی‌توانست هند پنالتی باشد و بنابراین ادامه بازی درست بود.  

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین تصریح کرد: در دقیقه ۷۸ هم برخورد مدافع السد با ژائو طبیعی بود و به نظرم تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. در این صحنه مهاجم به مدافع برخورد کرد و بنابراین پنالتی در کار نبود. شاید تنها نقص داور ژاپنی این بود که در نیمه دوم وقت اضافه کمی گرفت. هفت دقیقه برای نیمه دوم کم بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn