تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 23:03
10 بازدید
کد خبر : 356817

پرسپولیس در انتظار کامبک مرد!/ مرد اسپانیایی در آسیا زور بازگشت ندارد

پرسپولیس در انتظار کامبک مرد!/ مرد اسپانیایی در آسیا زور بازگشت ندارد

به گزارش آفتاب نو، مرد اسپانیایی که این فصل جانشین یحیی و اوسمار روی نیمکت پرسپولیس شده در بازی‌های لیگ بیست و چهارم نشان داد که خوب می‌تواند کامبک بزند. پرسپولیس گاریدو در همان هفته اول و دقیقه اول این فصل گل خورد اما به بازی برگشت و با ذوب آهن ۱-۱ مساوی کرد. در

به گزارش آفتاب نو، مرد اسپانیایی که این فصل جانشین یحیی و اوسمار روی نیمکت پرسپولیس شده در بازی‌های لیگ بیست و چهارم نشان داد که خوب می‌تواند کامبک بزند.

پرسپولیس گاریدو در همان هفته اول و دقیقه اول این فصل گل خورد اما به بازی برگشت و با ذوب آهن ۱-۱ مساوی کرد. در بازی دوم در تبریز مقابل تراکتور این بار نیمه دوم گل خورد اما دقیقه ۹۰ دوباره گل مساوی را زد.

از آن به بعد پرسپولیس دیگر در لیگ برتر از تیمی عقب نیفتاد و مابقی بازی‌هایش را برد اما در لیگ نخبگان آسیا داستان تفاوت داشت.

در بازی اول در جده برابر الاهلی پرسپولیس دوباره در دقیقه ۲ گلی زود هنگام دریافت کرد و این بار نتوانست بازی را به تساوی بکشاند. اولین باخت گاریدو در آسیا رقم خورد…

سپس بازی دوم در قلعه حسن خان مقابل پاختاکور این بار پرسپولیس در دقیقه اول به گل رسید ولی در نیمه دوم بازی با سوت داور مساوی تمام شد و حالا در قدم سوم، پرسپولیس دوباره در آخرین دقایق نیمه اول گل خورد و باز هم نتوانست کامبک بزند!

انگار تیم گاریدو فقط در لیگ ایران توانایی بازگشت به بازی دارد و مرد اسپانیایی در مسابقات آسیایی چه گل بزند و چه گل بخورد، توانایی جبران ندارد!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn