تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 0:04
19 بازدید
کد خبر : 356876

استقلال – النصر؛ شام آخر سهراب پیش چشم موسیمانه!

استقلال – النصر؛ شام آخر سهراب پیش چشم موسیمانه!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، استقلال پس از ۱۳ سال باید در شرایطی متفاوت نسبت به بازی‌ گذشته‌‌اش با حریف عربستانی، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آل راشد دبی به مصاف یاران کریستیانو رونالدو برود. این مسابقه قرار بود در تهران برگزار شود اما با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استقلال پس از ۱۳ سال باید در شرایطی متفاوت نسبت به بازی‌ گذشته‌‌اش با حریف عربستانی، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آل راشد دبی به مصاف یاران کریستیانو رونالدو برود. این مسابقه قرار بود در تهران برگزار شود اما با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور ثالث به انجام می‌رسد.

آبی‌ها در تاریخ رقابت‌های آسیایی، ۲ بار سابقه بازی با النصر را دارند. در آن دوره بازی رفت را النصر با نتیجه ۲ بر یک به سود خود خاتمه داده و استقلال هم بازی برگشت را با همین نتیجه پیروز شده بود.

شکست سنگین خانگی استقلال مقابل ذوب‌آهن باعث شد هواداران این تیم نسبت به نتایج و عملکرد بازیکنان این تیم اعتراض کنند. در پایان این بازی مدیران استقلال که چند هفته در تلاش برای جذب سرمربی خارجی بودند، از پیتسو موسیمانه سرمربی اهل آفریقای جنوبی خود رونمایی کردند تا شاید مرهمی بر اوضاع نابسامان این باشگاه باشد. در بازی امشب البته سهراب بختیاری‌زاده نفر اول نیمکت آبی‌ها خواهد بود و شام آخر او به عنوان سرمربی استقلال است و بعد از این بازی موسیمانه رسماً کارش را آغاز خواهد کرد. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است سرمربی جدید آبی‌ها از نزدیک بازی استقلال و النصر را نظاره کند.

استقلال از ۲ بازی گذشته خود در لیگ نخبگان، یک برد و یک شکست داشته و در حال حاضر با ۳ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد. آبی‌پوشان اگر النصر را شکست دهند می‌توانند تا حدودی به شرایط خود سروسامان دهند و نتایج بد اخیر خود را به فراموشی بسپارند.

سیدحسین حسینی که در بازی با ذوب‌آهن غایب بود، پس از برگزاری جلسه با مدیران باشگاه، برگشت تا دغدغه کادرفنی از درون دروازه حل شود. روزبه چشمی و ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت همچنان غایب هستند اما خبر خوب این است که ابوالفضل جلالی پس از رفع مصدومیت‌ به تمرینات استقلال اضافه شده و می‌تواند مقابل النصر به میدان برود. این دیدار برای جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبک استقلال هم می‌تواند تجدید خاطره‌ای با تیم سابق خود باشد.

قضاوت این دیدار برعهده ادهم خادمه از اردن خواهد بود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn