تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 0:07
14 بازدید
کد خبر : 356877

آنچلوتی و رئال مادرید به دنبال ثبات؛ دو بازی حساس مقابل دورتموند و بارسلونا | اخبار ورزشی

آنچلوتی و رئال مادرید به دنبال ثبات؛ دو بازی حساس مقابل دورتموند و بارسلونا | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آنچه کادر فنی رئال مادرید به دنبال آن است که هر یک از بازیکنان به نقشی که به آن عادت دارند و به آنچه همیشه مؤثر بوده، بازگردند. در آستانه ال‌ کلاسیکو کارلتو متوجه شده که این تغییرات نتیجه چیزی جز شکست نخواهد بود. دیگر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آنچه کادر فنی رئال مادرید به دنبال آن است که هر یک از بازیکنان به نقشی که به آن عادت دارند و به آنچه همیشه مؤثر بوده، بازگردند. در آستانه ال‌ کلاسیکو کارلتو متوجه شده که این تغییرات نتیجه چیزی جز شکست نخواهد بود.

دیگر خبری از سه مدافع مرکزی نخواهد بود. حتی زمانی که تیم صاحب توپ است. این آزمایش به آن شکلی که انتظار می‌رفت نتیجه نداد و آنچه قرار بود حفاظتی برای تیم باشد، تبدیل به دردسر شد. دو بازی سرنوشت‌ساز در پیش است؛ بروسیا دورتموند و بارسلونا، و ایده این است که به آنچه در مقطع اخیر در رئال مادرید مؤثر بوده، بازگردند. دفاع چهار نفره با لوکاس واسکز و مندی به عنوان مدافعان کناری خالص، با دو مدافع مرکزی که در حال حاضر در ترکیب موجود هستند یا حتی شوآمنی. بلینگام دوباره به پست طبیعی‌اش در اولین فصل خود در رئال مادرید بازمی‌گردد.

کارلو آنچلوتی و رئال مادرید تلاش کرده‌اند تا راه‌حل‌هایی برای مشکلاتی که در طول فصل به شکل مصدومیت‌ها و غیبت برخی بازیکنان مطرح شده، دست پیدا کنند. آخرین مورد در ویگو بود که شوآمنی را به عنوان مدافع مرکزی سوم قرار داد وقتی تیم مالک توپ بود. شواهد نشان داد که اختلالاتی وجود داشته و بازیکن فرانسوی نتوانسته آنچه را که تیم نیاز داشت، برآورده کند.

آنچلوتی در آستانه ال‌کلاسیکو: دفاع سه نفره به تاریخ پیوست، بازگشت به ریشه‌ها

علاوه بر این، همه چیز با اختلالات و بی‌توجهی‌های دفاعی از سوی برخی بازیکنان دیگر واضح‌تر شد. “باید بدویم”، بین دو نیمه و پایان بازی این بیشتر از همه شنیده شد، که اشاره‌ای واضح از سوی سرمربی به آن فداکاری دفاعی بود که هنوز محقق نشده است.

صحنه گل سلتا به وضوح نشان می‌دهد که تیم بیش از حد به سست گرفتن کار‌های دفاعی در شرایط خاص عادت کرده است. اینطور نیست که بازیکنان جلو، در این مورد امباپه و وینیسیوس، دائماً به دفاع بروند، اما نباید اجازه می‌دادند دو پاس و یک فرار از مهاجم شماره ۹ سلتا به راحتی انجام شود.

راه‌حلی برای اینکه هر کس کار خود را انجام دهد

آنچه کادر فنی رئال مادرید به دنبالش است، این است که هر یک از بازیکنانش به کار‌هایی که بلد هستند بپردازند، البته در چارچوب همکاری جمعی، اما با اولویت دادن به توانایی‌های فردی و بدون پیچیدگی‌های اضافی. دویدن یک الزام است و باید برای همه باشد و دوباره بر این پیام تأکید خواهد شد، اما این نباید به معنای خاموش کردن استعداد بازیکن باشد.

کارلتو در تابستان به میانه میدان متشکل از کاماوینگا، شوآمنی و والورده دل بسته بود، اما واقعیت این است که بهترین لحظات این رئال مادرید با لوکا مودریچ در میدان دیده شده است. به همین دلیل او بیشتر از فصل قبل بازی کرده است.

و، اما بهترین خبر برای کارلتو چیزی جز بازگشت وینیسیوس به بهترین فرمش نیست. او حالا همان بازیکن فصل قبل شده و به همین دلیل در شش بازی اخیر یا گل زده یا پاس گل داده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn