تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 0:18
16 بازدید
کد خبر : 356888

اعضای باشگاه و هواداران همدل باشند تا استقلال دوباره سر پا شود

اعضای باشگاه و هواداران همدل باشند تا استقلال دوباره سر پا شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: وضعیت این روزهای استقلال با روزهایی که من کنار شفر و ساپینتو بودم تغییر کرده است. در حال حاضر امکانات بسیار خوبی در اختیار باشگاه قرار گرفته که با آن روزها قابل مقایسه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: وضعیت این روزهای استقلال با روزهایی که من کنار شفر و ساپینتو بودم تغییر کرده است. در حال حاضر امکانات بسیار خوبی در اختیار باشگاه قرار گرفته که با آن روزها قابل مقایسه نیست. در آن روزها یک روز کمپ بودیم و یک روز باشگاه انقلاب. مشکل زمین و امکانات داشتیم.

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید گفت: ما پیشکسوت و هوادار این تیم هستیم و وظیفه‌ای جز حمایت نداریم. من مربی جدید را نمی‌شناسم اما مشخص است که رزومه خوبی دارد. اینجا البته استقلال است و برای موفقیت تنها رزومه کافی نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: استقلال با تمام تیم‌ها فرق دارد. البته مشکلات ساختاری هم دارد که برای باشگاه‌های مدرن و بین‌المللی پیش و پا افتاده و ساده است اما به طور کلی وظیفه ما حمایت است. به قول یکی از بزرگان ما باید از باشگاه حمایت کنیم نه از فرد خاصی. هواداران و پیشکسوتان باید از استقلال حمایت کنند تا این تیم دوباره سر پا شود.

طاهری در مورد انتخاب سرمربی جدید تصریح کرد: اولین حمایت از سرمبر از سوی مدیران است. آن‌ها باید تمام و کمال پشت سرمربی باشند. اگر همه یکدل باشند، مشکلات حل می‌شود. به بازی ذوب‌آهن نگاه نکنید که آن نتیجه رقم خورد. آن نتیجه استثنا بود. استقلال بازیکنان خوبی دارد که می توانند تیم را از بحران دربیاورند. با توجه به فاصله کم تا بازی مقابل النصر امیدوارم از نظر روحی هم بازیکنان در شرایط خوبی باشند.

وی در پایان گفت: باشگاه استقلال باید از پیشکسوتانش استفاده کند و یک کمیته فنی داشته باشد. این مساله در همه باشگاه‌های بزرگ وجود دارد و به طور مثال در بایرن مونیخ، رومنیگه همچنان تصمیماتی تاثیرگذار می‌گیرد. امیدوارم در استقلال هم شاهد چنین مساله‌ای باشیم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn