تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 3:07
10 بازدید
کد خبر : 356949

امضای تفاهمنامه همکاری «مینو فارس» با دانشگاه شیراز

امضای تفاهمنامه همکاری «مینو فارس» با دانشگاه شیراز

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، با حضور علی حفیظی؛ معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز و محمدفرید خان‌صنمی؛ مدیرعامل و شرکت مینو فارس تفاهم نامه ای در حوزه پژوهش و تبادلات حوزه صنعت به امضا رسید.مدیرعامل شرکت مینو فارس گفت: این تفاهم در راستای اقدامات علمی و پژوهشی و تعاملات

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، با حضور علی حفیظی؛ معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز و محمدفرید خان‌صنمی؛ مدیرعامل و شرکت مینو فارس تفاهم نامه ای در حوزه پژوهش و تبادلات حوزه صنعت به امضا رسید.
مدیرعامل شرکت مینو فارس گفت: این تفاهم در راستای اقدامات علمی و پژوهشی و تعاملات دوسویه است که با معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز به امضا رسید.
محمد فرید خان‌صنمی تصریح کرد: درواقع این تفاهم نامه با هدف تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه به امضا رسید تا از این طریق تجارب دو طرف منتقل شود.
وی با اشاره به توانمندی و طرفین شرکت مینو فارس در راستای انتقال تجارب حوزه صنعت به دانشجویان و فارغ التحصیلان گفت: همچنین از یافته های علمی اساتید و دانشجویان در حوزه صنعت غذایی نیز بهره خواهیم برد.
خان‌صنمی تصریح کرد:  همچنن تاسیس و تجهیز  ازمایشگاه های حوزه صنایع غذایی در دانشگاه و تقویت ارتباط توان علمی دانشگاه با حوزه صنعت از اهدافی است که در این تفاهم نامه دنبال می شود. 
مدیرعامل شرکت مینو فارس با اشاره به جذب نیروی متخصص و تحصیل کرده در حوزه صنعت گفت: استفاده از تجارب اساتید و بهره گیری از علم روز و تحقیقات دانشجویان در راستای تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه نیز از اهدافی است که دنبال می شود. 
خان صنمی افزود: همچنین تجارب شرکت مینو به عنوان واحد فعال در حوزه صنعت در اختیار دانشگاه گذاشته می شود و سعی در آشنایی و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه را داریم.
وی افزود: همچنین تلاش می شود که اساتید و دانشجویان بتوانند از طریق مینو فارس با صنعت ارتباط نزدیکی برقرار کنند.
خان صنمی ابراز امیدواری کرد که با پیوند حوزه صنعت و دانشگاه انتقال تجربیات این حوزه به خوبی انجام شود و  بتوانیم از تحارب طرفین در هر دو حوزه بهره برد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn