تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 10:54
7 بازدید
کد خبر : 357305

رویداد توانمندسازی جوانان فرصتی برای ورود به بازارهای کشورهای همسایه است

رویداد توانمندسازی جوانان فرصتی برای ورود به بازارهای کشورهای همسایه است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آمنه غلام ویسی در اختتامیه نمایشگاه کسب و کارهای جوانان گفت: این نمایشگاه رویدادی در حوزه اشتغال و توانمندسازی جوانان برای تسهیل و تسریع ورود آنان به بازار کشورهای همسایه است.   مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه محرومیت کردستان بیشتر از نظر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آمنه غلام ویسی در اختتامیه نمایشگاه کسب و کارهای جوانان گفت: این نمایشگاه رویدادی در حوزه اشتغال و توانمندسازی جوانان برای تسهیل و تسریع ورود آنان به بازار کشورهای همسایه است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه محرومیت کردستان بیشتر از نظر کارخانه ها و صنایع نوین است، افزود: در بسیاری از زمینه ها جزو استان های برخوردار و سرآمد محسوب می شویم که اگر ظرفیت ها را به درستی شناسایی و شکوفا کنیم، توسعه استان سرعت خواهد گرفت.

 

وی اذعان داشت: جوانان سخت کوش و منابع خدادای غنی در کنار ظرفیت مرز از مزیتهایی است که کردستان دارد و می تواند منشا تولید و صادرات باشد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: این نمایشگاه گام سوم از رویداد ملی توانمندسازی کسب و کارهای جوانان بود که پس از رویداد آموزشی در گام اول و بازدید از مرز در گام سوم، مورد استقبال جوانان و کارآفرینان قرار گرفت و بنا داریم با کمک وزارت ورزش و جوانان و دستگاه‌های اجرایی این دوره‌ها بروزرسانی و تداوم یابد.

 

گفتنی است؛ نمایشگاه کسب و کارهای جوانان کردستان در ۳۵ غرفه مختلف و متنوع طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ مهرماه در خانه کُرد سنندج برگزار شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn