تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 12:28
7 بازدید
کد خبر : 357395

پرداخت حداکثری ۳۰ درصد هزینه‌های سلامت از جیب مردم؛ قانونی که عمل نمی شود

پرداخت حداکثری ۳۰ درصد هزینه‌های سلامت از جیب مردم؛ قانونی که عمل نمی شود

شهریاری: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طبق قوانین بالادستی، پرداختی مردم برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی باید حداکثر ۳۰ درصد باشد اما در حال حاضر حدود ۵۰ درصد است. به گزارش خبرنگار آنا، حسین‌علی شهریاری، روز سه‌شنبه یکم آبان ۱۴۰۳ در اجلاس بیمه سلامت در مرکز همایش‌های صداوسیما، گفت: پرداختی از جیب

شهریاری:

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طبق قوانین بالادستی، پرداختی مردم برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی باید حداکثر ۳۰ درصد باشد اما در حال حاضر حدود ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار آنا، حسین‌علی شهریاری، روز سه‌شنبه یکم آبان ۱۴۰۳ در اجلاس بیمه سلامت در مرکز همایش‌های صداوسیما، گفت: پرداختی از جیب مردم، طبق قوانین بالادستی حداکثر ۳۰ درصد تعیین شده که فقط در دو سال از دولت یازدهم این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرداختی از جیب مردم بابت هزینه‌های سلامت بالای ۵۰ درصد است، افزود: در دولت چهاردهم امیدواری ما بیشتر شده است، چون رئیس جمهور از بدنه نظام سلامت هستند. البته ناگفته نماند که نباید از نقش خیرین سلامت در حل و فصل مشکلات حوزه سلامت به آسانی عبور کرد.

شهریاری گفت: جمهوری اسلامی می‌تواند در حوزه سلامت شاخص‌های خوبی را به دنیا ارائه دهد و این، یک افتخار برای نظام است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: سازمان بیمه سلامت هم بدون هیچ گونه سوءمدیریتی، توانسته خدمات قابل توجهی به بیمه شدگان ارائه بدهد و ما، گلایه‌ای نشنیده ایم.

وی یادآور شد: حوزه سلامت تنها حوزه‌ای است که حداقل در کمیسیون بهداشت و درمان، نگاه سیاسی به آن نداشته است و همواره با وزارت بهداشت در همه دولت‌ها همراهی کرده است.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn