تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 12:59
10 بازدید
کد خبر : 357427

وعده باشگاه مخاطبان نابینای رادیو تهران

وعده باشگاه مخاطبان نابینای رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو تهران، قائم مقام انجمن نابینای کشور به پاس حمایت شبکه رادیویی تهران از جامعه نابینایان با حضور در شبکه رادیویی تهران از حمایت های حمیدرضا صحراگرد تقدیر و قدردانی کرد. حمیدرضا صحراگرد، مدیر شبکه رادیویی تهران در ابتدای صحبت هایش با تاکید بر اثرگذاری برنامه بر

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو تهران، قائم مقام انجمن نابینای کشور به پاس حمایت شبکه رادیویی تهران از جامعه نابینایان با حضور در شبکه رادیویی تهران از حمایت های حمیدرضا صحراگرد تقدیر و قدردانی کرد.

حمیدرضا صحراگرد، مدیر شبکه رادیویی تهران در ابتدای صحبت هایش با تاکید بر اثرگذاری برنامه بر تمام اقشار جامعه، عنوان کرد: با توجه به این که قشر بسیاری از جامعه را نابینایان، ناشنوایان یا معلولان و… تشکیل می دهند، ما علاوه بر این که می توانیم از توانمندی های آنها استفاده کنیم، خودمان هم باید وظیفه مان را در قبال شان انجام دهیم. یک برنامه یا دو برنامه مهم نیست، آنچه حائز اهمیت است اثرگذاری آن است. امیدوارم برنامه شش نقطه که در حال حاضر هشت ساله شده، واقعا توانسته اثرگذار باشد.

صحراگرد از به کارگیری این اقشار در مشاغل مختلف ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدوارم صاحبان سرمایه، کارخانه داران و… به ظرفیت های عظیم این قشر از جامعه توجه داشته باشند. بسیاری از نابینایان از قشرهای تحصیلکرده هستند و خیلی ها هم مهارت های خاصی دارند. در شبکه رادیویی تهران خانم علایی از نابینایان است که در طرح و برنامه ریزی شبکه مشغول کار است، آقای شرافتی از مشاوران شبکه، آقای آذرماسوله و سرمدی از دیگر نابینایانی هستند که در تولید برنامه در رادیو تهران مشغول کار هستند و در همه زمینه ها می توانند کمک رسان ما باشند.

مدیر شبکه رادیویی تهران در پایان با پیشنهاد راه اندازی باشگاه نابینایان افزود:راه اندازی باشگاه مخاطبان نابینایان یکی از پیشنهاداتی است که می توان از تولیدات و ظرفیت های آنها استفاده کرد‌.

منصور شادکام، قائم مقام انجمن نابینای کشور در ادامه گفت: شش نقطه یکی از برنامه های قدیمی رادیو تهران که از سال ۱۳۹۵ به افراد نابینا اختصاص یافته است. برنامه ای که طرح آن پس از ۹ ماه تصویب شد و تاکنون ۴۰۰ قسمت از این برنامه تقدیم مخاطبان شده است.

شادکام ضمن قدردانی از حمایت های مدیر شبکه رادیویی تهران افزود: از مدیر توانمند، با تدبیر و مدبر رادیو تهران حمیدرضا صحراگرد قدردانی می کنم، مدیری که اعتماد راسخی به مسئولیت اجتماعی دارد و با عنایت ویژه ای که به جامعه نابینایان دارد این فرصت را در اختیار نابینایان و کم بینایان قرار داده که صدای آنها به گوش مسئولان برساند. از حمایت های دکتر صحراگرد، مهران رهبر حقیقت مدیر گروه برنامه و سیده زرین کشاورز مدیر روابط عمومی شبکه رادیویی تهران قدردانی می کنم.

اشکان آذرماسوله، مجری و تهیه کننده نابینا و همسرش الهه واحدی سردبیر کم بینای شش نقطه به همراه جمعی از نابینایان هنرمند طی این هشت سال با پیگیری مطالبات و دغدغه های نابینایان روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه مخاطبان بودند.

وعده باشگاه مخاطبان نابینای رادیو تهران

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn