تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 13:26
16 بازدید
کد خبر : 357455

کانال ۲ میلیون واحدی بورس از دست رفت

کانال ۲ میلیون واحدی بورس از دست رفت

در جریان معاملات اولین روز از آبان بیش از ۹۰ درصد تابلوی معاملات قرمزپوش بود و شاخص کل بورس بعد از تحمل ۸ روز منفی متوالی … در جریان معاملات اولین روز از آبان بیش از ۹۰ درصد تابلوی معاملات قرمزپوش بود و شاخص کل بورس بعد از تحمل ۸ روز منفی متوالی سرانجام ابرکانال

در جریان معاملات اولین روز از آبان بیش از ۹۰ درصد تابلوی معاملات قرمزپوش بود و شاخص کل بورس بعد از تحمل ۸ روز منفی متوالی …

کانال 2 میلیون واحدی بورس از دست رفتکانال 2 میلیون واحدی بورس از دست رفت

در جریان معاملات اولین روز از آبان بیش از ۹۰ درصد تابلوی معاملات قرمزپوش بود و شاخص کل بورس بعد از تحمل ۸ روز منفی متوالی سرانجام ابرکانال ۲ میلیون واحد را از دست داد.

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز سه‌شنبه یکم آبان ماه با کاهش ارتفاع ۱۳ هزار و ۳۶۸ واحدی در محدوده ۱میلیون و ۹۹۳هزار و ۸۹۹ واحد به کار خود پایان داد و به این ترتیب بعد از ۲ ماه با ۲ میلیون واحد خداحافظی کرد. شاخص هموزن نیز با افت ۴هزار و ۲۰۵ واحدی در محدوده ۶۶۱ هزار و ۶۹۱ واحد ایستاد. نمادهای شستا، فملی و شپنا بیشترین اثر منفی و وبملت، فولاد و مبین نیز بیشترین اثر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.

در بازار فرابورس ایران نیز شاخص‌ها کاهشی بودند. شاخص کل فرابورس با ۱۰۸ واحد افت در محدوده ۲۱ هزار و ۹۰ واحد ایستاد و شاخص هموزن نیز با ۸۳۶ واحد افت کار خود را در کانال ۱۱۵ هزار و ۷۷۱ واحد به پایان رساند.

آریا، فزر و شاوان بیشترین اثر منفی و حسینا، سپیدار و کرومیت بیشترین اثر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین برای هشتمین روز متوالی بورس شاهد خروج نقدینگی بود و ۱۴۸ میلیون تومان سرمایه حقیقی از معاملات خرد خارج شد. صندوق‌های درآمد ثابت که این هفته با خروج سرمایه همراه بودند بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان دیگر از نقدینگی خود را از دست دادند. صندوق‌های کالایی اما امروز با ورود پول همراه هستند و تا این لحظه بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان ورود نقدینگی داشتند.

ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۱هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۲هزار و ۷۰۶ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام  و حق تقدم بوده است. امروز ۲۴ درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود که نسبت به روز گذشته رشد داشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn