تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 14:08
9 بازدید
کد خبر : 357499

چرا نمی توان در سایت دیجی کالا پرداخت الکترونیک انجام داد؟

چرا نمی توان در سایت دیجی کالا پرداخت الکترونیک انجام داد؟

مجوز اینماد دیجی کالا به حالت تعلیق درآمده و درگاه‌های پرداختی آن بسته شده است. به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین، صبح امروز دیجی کالا با انتشار بیانیه‌ای بسته شدن درگاه‌های اینترنتی و تعلیق اینماد خود را تائید و نسبت به آن واکنش نشان داد. به نقل از تجارت نیوز، دیجی کالا به بسته

مجوز اینماد دیجی کالا به حالت تعلیق درآمده و درگاه‌های پرداختی آن بسته شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین، صبح امروز دیجی کالا با انتشار بیانیه‌ای بسته شدن درگاه‌های اینترنتی و تعلیق اینماد خود را تائید و نسبت به آن واکنش نشان داد.

به نقل از تجارت نیوز، دیجی کالا به بسته شدن درگاه‌های پرداختی و تعلیق اینماد واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در نهایت بهت و تاسف متوجه شدیم از لحظاتی پیش درگاه‌های پرداخت اینترنتی دیجی کالا بسته شده است.

این اتفاق که به صورت کارشناسی نشده و براساس اطلاعات اشتباه رخ داده به درخواست مرکز توسعه تجارت الکترونیک بوده است. در پی این درخواست مجوز اینماد دیجی کالا تعلیق و متعاقب آن با ارسال درخواست به شاپرک درگاه‌های پرداخت اینترنتی نیز بسته شده است.

برخوردهای این چنین با کسب و کارهای نوآور باعث آسیب دیدن تجارت الکترونیک و خرده فروشی آنلاین و فعالان این عرصه در کشور خواهد شد.

در شرایطی که انواع کالاهای قاچاق به وفور در فروشگاه‌های حضوری در سطح شهر و فروشگاه‌های اینستاگرامی تلگرامی و … به فروش میرسد برخورد این چنینی با فروشگاه‌های آنلاین رسمی که در بستر شفاف کالاها را عرضه میکنند، پیامی جز کوچ فروشندگان به فضاهای غیر رسمی بدون هرگونه نظارت و درآمد مالیاتی و ناامید کردن فعالان اقتصاد دیجیتال ندارد.

اکنون بیش از ۴۰۰ هزار فروشنده در دیجی کالا مشغول به کار هستند و از این طریق کالاهای‌شان را به سراسر کشور عرضه می‌کنند چنین برخوردها و تصمیماتی آسیب جدی به بازار کار این فروشندگان و کسب و کارهای بومی محلی وارد می‌کند و معیشت آنها را به خطر می‌اندازد.

امیدواریم با تدبیر نهادهای ذی‌ربط این مشکل به زودی برطرف شده و دیجی کالا بتواند به سرویس‌دهی مطلوب به مشتریان و فروشندگانش ادامه دهد.»

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn