تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 16:18
9 بازدید
کد خبر : 357620

پیکه شکیرا را متهم کرد؛ او حقیقت را نگفت!/ در زندگی جدیدم خیلی خوشحالم

پیکه شکیرا را متهم کرد؛ او حقیقت را نگفت!/ در زندگی جدیدم خیلی خوشحالم

به گزارش آفتاب نو، جرارد پیکه و شکیرا پس از ۱۱ سال زندگی مشترک و داشتن دو فرزند در ژوئن ۲۰۲۲ از هم جدا شدند. شایعات زیادی در مورد دلایل این جدایی منتشر شده و اتهامات خیانت نیز به پیکه، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا، نسبت داده شده. شکیرا، خواننده کلمبیایی، در چندین آهنگ به

به گزارش آفتاب نو، جرارد پیکه و شکیرا پس از ۱۱ سال زندگی مشترک و داشتن دو فرزند در ژوئن ۲۰۲۲ از هم جدا شدند. شایعات زیادی در مورد دلایل این جدایی منتشر شده و اتهامات خیانت نیز به پیکه، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا، نسبت داده شده.

شکیرا، خواننده کلمبیایی، در چندین آهنگ به طور مستقیم پیکه را هدف قرار داده و حتی او را به شخصیت منفی «ولدمورت» از سری فیلم‌های هری پاتر تشبیه کرده است. با این حال پیکه تمایلی به وارد شدن به این جنگ لفظی ندارد و اعلام کرد که در کنار نامزد ۲۵ ساله‌اش «کلارا چیا مارتی» روزهای خوبی را می‌گذراند.

پیکه و شکیرا دو پسر به نام‌های میلان و ساشا دارند و به همین دلیل پیوند خانوادگی همیشه میان آن‌ها باقی خواهد ماند. اگرچه رابطه‌شان به تلخی پایان یافته، اما هر دو به مسیر خود ادامه داده و همچنان در حرفه‌هایشان موفق هستند.

بیشتر بخوانید: شکیرا برای اجرا در فینال کوپا آمریکا چقدر پول گرفت؟/ هزینه میلیون دلاری فدراسیون آمریکای جنوبی برای بهبود جو ورزشگاه

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn