تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 18:04
22 بازدید
کد خبر : 357720

یک شهرک صهیونیست‌ نشین دیگر تخلیه شد

یک شهرک صهیونیست‌ نشین دیگر تخلیه شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، با وجود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و ناکامی این رژیم در تحقق اهداف اعلامی از جنگ، حزب‌الله هر روز به موفقیت‌های بیش‌تری دست پیدا می‌کند و به سوی تحقق وعده‌های خود گام بر می‌دارد. در همین راستا رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صهیونیست‌های

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، با وجود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و ناکامی این رژیم در تحقق اهداف اعلامی از جنگ، حزب‌الله هر روز به موفقیت‌های بیش‌تری دست پیدا می‌کند و به سوی تحقق وعده‌های خود گام بر می‌دارد.

در همین راستا رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صهیونیست‌های مقیم شهرک صهیونیست‌نشین «بیت هعیمک» به دلیل وقوع آتش‌سوزی در پی اصابت موشک‌های شلیک‌شده از سوی حزب‌الله، از این شهرک تخلیه شده‌اند.

همچنین منطقه اشغالی «عمیکاه» نیز در نتیجه حمله موشکی حزب‌الله لبنان به آتش کشیده شد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که تیم‌های آتش‌نشانی به همراه ۶ هواپیمای اطفای حریق در تلاش هستند که آتش‌سوزیِ رخ‌داده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «هعیمک» و «اوشرات» در الجلیل غربی را خاموش کنند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز بیان کرد که بیمارستان صهیونیستی «نهاریا» ۲ زخمیِ حملات موشکی اخیر حزب‌الله را پذیرش کرده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در مناطق اشغالی «مسکاف عام»، «کفر گلعادی»، «دان»، «دفنا» و «سنیر» خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز اعلام کرد که تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف «مسکاف عام» در اصبع الجلیل هدف حملات موشکی قرار گرفته و همزمان با اصابت موشک‌ها صدای چندین انفجار در بخش شرقی مرزهای جنوبی لبنان به گوش رسیده است.

المیادین گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری این موشک‌ها ناموفق بوده‌اند و چندین موشک به سرزمین‌ های اشغالی اصابت کرده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn