تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 22:03
11 بازدید
کد خبر : 357951

لیگ نخبگان آسیا| دومین شکست پیاپی استقلال این بار مقابل یاران رونالدو/ درخشش حسینی کافی نبود

لیگ نخبگان آسیا| دومین شکست پیاپی استقلال این بار مقابل یاران رونالدو/ درخشش حسینی کافی نبود

تیم فوتبال استقلال در سومین هفته لیگ نخبگان آسیا بازی را به النصر عربستان واگذار کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، از هفته سوم لیگ نخبگان آسیا امشب تیم های استقلال و النصر عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ در امارات به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود

تیم فوتبال استقلال در سومین هفته لیگ نخبگان آسیا بازی را به النصر عربستان واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، از هفته سوم لیگ نخبگان آسیا امشب تیم های استقلال و النصر عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ در امارات به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم النصر تمام شد. استقلال به دلیل تصمیم AFC در خارج از خانه میزبانی کرد. 
استقلال با این شکست و با سه امتیاز در جایگاه هفتم جدول ۱۲ تیمی لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب قرار گرفت و النصر نیز با هفته امتیاز رده چهارم این جدول را به خود اختصاص داد.

در این بازی تیم النصر بارها دروازه استقلال را تهدید کرد و سید حسین حسینی شب خوبی را شت سر گذاشت اما در صحنه گل دیگر کاری از دست او برنمی آمد. 

این دیدار آخرین حضور سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت استقلال به‌عنوان سرمربی بود و از این پس، موسیمانه هدایت آبی‌پوشان را برعهده خواهد گرفت.

داور: ادهم مخادمه  کارت زرد: ماشاریپوف از استقلالگل: لاپورت (۸۱) برای النصر
ترکیب استقلالسیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (۸۷-میلاد زکی‌پور)، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس (۸۷-آرش رضاوند)، دیدیه اندونگ، جلال الدین ماشاریپوف (۷۲- گائل کاکوتا)، مهرداد محمدی (۷-علیرضا کوشکی) و محمدحسین اسلامی (۸۷-گوستاوو بلانکو)سرمربی: سهراب بختیاری زادهترکیب النصربنتو، سیماکان(۴۶-لجامی)، لاپورت، سالم النجدی (۴۶- سلطان غانم)، نواف بوشل، مارسلو بروزوویچ، الخیبری (۴۶-علی حسن)، اوتاویو، سادیو مانه (۸۳-وسلی)، آنجلو گابریل (۶۵-تالیسکا) و کریستیانو رونالدو

سرمربی: استفانو پیولی

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn