تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 22:16
10 بازدید
کد خبر : 357960

توقف یاران رونالدو برابر استقلال در نیمه اول – آفتاب نو | اخبار ورزشی

توقف یاران رونالدو برابر استقلال در نیمه اول – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و النصر عربستان در دور سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، امروز سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «راشد» دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. ترکیب استقلال سیدحسین حسینی، رافائل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و النصر عربستان در دور سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، امروز سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «راشد» دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، رامین رضائیان، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی (۷ – علیرضا کوشکی).

توقف یاران رونالدو برابر استقلال در نیمه اول

نیمه اول

این دیدار در شرایطی آغاز شد که تیم النصر در حضور ستاره‌هایی چون سایدو مانه و کریستیانو رونالدو رو در روی آبی پوشان پایتخت قرار گرفتند.

استقلالی‌ها بازی را به شکلی تدافعی آغاز کردند و این زردپوشان النصر بودند توپ را در اختیار داشتند شاگردان سهراب بختیاری زاده چشم به ضدحملات دوخته بودند.

اما اوضاع طبق روال استقلال پیش نرفت و مهرداد محمدی در دقیقه ۵ به دنبال برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت شدید شد و با برانکارد از زمین مسابقه بیرون رفت و کوشکی جای او را در ترکیب گرفت تا استقلال بدون مهاجم تخصصی بازی می‌کند.

در یک صحنه در دقیقه ۱۷ هم بازیکن النصر شوت خطرناکی روانه دروازه استقلال کرد که با واکنش سیدحسین حسینی مواجه شد. کریستیانو رونالدو هم در دو صحنه سعی کرد با شوت از راه دور، دروزاه استقلال را تهدید کند اما ضربات او راهی در دروازه نداشت.

در دقیقه ۳۲ اشتباه رامین رضائیان در کنترل توپ موجب شد «اوتاویو» در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شود اما ضربه او پس از برخورد به مدافع استقلال با واکنش حسینی مهار شد.

تیم استقلال به مرور توانست در توپ را در اختیار بگیرد و در دقیقه ۳۶ نخستین موقعیت این تیم خلق شد و شوت ماشاریپوف که از پشت محوطه جریمه زده شد به شکلی خطرناک از بالای دروازه النصر به بیرون رفت.

نیمه اول در نهایت بدون آنکه گلی رد و بدل شود با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn