تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 23:20
21 بازدید
کد خبر : 358024

آغاز رسمی سرمربیگری پیتسو موسیمانه در استقلال؛ پایان دوران کوتاه سهراب

آغاز رسمی سرمربیگری پیتسو موسیمانه در استقلال؛ پایان دوران کوتاه سهراب

به گزارش آفتاب نو، پس از کسب نتایج ضعیف تیم استقلال، جواد نکونام از این تیم جدا شد تا مدیران استقلال خون تازه ای به این تیم تزریق کنند. سهراب بختیاری زاده پس از نکونام به عنوان سرمربی موقت استقلال معرفی شد و در اولین تجربه خود موفق شد هوادار را شکست دهد تا هواداران

به گزارش آفتاب نو، پس از کسب نتایج ضعیف تیم استقلال، جواد نکونام از این تیم جدا شد تا مدیران استقلال خون تازه ای به این تیم تزریق کنند. سهراب بختیاری زاده پس از نکونام به عنوان سرمربی موقت استقلال معرفی شد و در اولین تجربه خود موفق شد هوادار را شکست دهد تا هواداران را به آینده این تیم امیدوار کند. اما استقلال مقابل ذوب آهن با نتیجه سنگین سه بر صفر شکست خورد تا فشار هواداران باعث شود بلافاصله پس از این دیدار، پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان معرفی شود.

اما با توجه به زمان معرفی موسیمانه به عنوان سرمربی استقلال، سهراب بختیاری زاده مقابل النصر، روی نیمکت استقلالی ها نشست تا پس از این دیدار، موسیمانه به طور رسمی کار خود را در تیم استقلال، آغاز کند. استقلالی ها امشب مقابل النصر با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و می توان گفت این دیدار، آخرین حضور سهراب بختیاری زاده روی نیمکت استقلالی ها بود و پیتسو موسیمانه، از بازی بعدی به طور رسمی روی نیمکت استقلالی ها خواهد نشست.

استقلال پس از شکست برابر النصر در رده ششم جدول رده بندی لیگ نخبگان آسیا قرار گرفت و در لیگ برتر کشورمان در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و به نظر می رسد موسیمانه در شرایط بسیار بدی تیم استقلال را تحویل گرفته و با چالش های زیادی در این تیم روبرو خواهد شد.

موسیمانه که آخرین بار با تیم ابها ۸ گل از النصر خورده و شاهد هت تریک رونالدو بود، ترجیح داد در بازی امشب فقط تماشاگر باشد. او از این لحظه سرمربی رسمی استقلال است و احتمالا سهراب بختیاری زاده نیز به عنوان دستیار کنار دستش می نشیند.

بیشتر بخوانید: موسیمانه طبق قرارداد از چه روزی سرمربی استقلال می‌شود؟

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn